رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آثار ایرانی در ویترین جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا

۱۸ فیلم ایرانی به جشنواره سال ۲۰۲۰ فیلم‌های آسیایی بارسلونا راه یافتند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، بنفشه آفریقایی از مونا زندی حقیقی، سال دوم دانشکده من از رسول صدرعاملی و سرکوب ساخته رضا گوران در بخش رسمی این رویداد سینمایی رقابت می‌کنند.

جهان با من برقص از سروش صحت، دیاپازون از حامد تهرانی، قطار آن شب ساخته حمیدرضا قطبی و پیلوت ابراهیم ابراهیمیان نیز در بخش کشف‌های جدید نمایش داده خواهند شد.

قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی، غلامرضا تختی از بهرام توکلی، هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی و ما همه با هم هستیم کمال تبریزی نیز به رقابت در بخش پانوراما راه یافتند.

زندگی میان پرچم‌های جنگی از محسن اسلام‌زاده، مارموز از کمال تبریزی، زغال ساخته اسماعیل منصف، سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی از نمایندگان سینمای ایران در بخش جایزه نتپک (NETPAC) جشنواره فیلمهای آسیایی بارسلونا هستند. هفت و نیم ساخته نوید محمودی کارگردان افغان مقیم ایران با بازی هستی مهدوی نیز به این بخش راه پیدا کرده است. همچنین مرد بدون سایه از علیرضا رئیسیان، قسم از محسن تنابنده و پیرمردها هرگز نمی‌میرند از رضا جمالی در بخش ویژه این جشنواره نمایش داده خواهند شد.

جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا امسال با نمایش ۱۰۰ فیلم از بیش از ۲۵ کشور واقع در منطقه آسیا و اقیانوسیه از جمله ایران، افغانستان، ازبکستان، هنگ کنگ، میانمار، سری‌لانکا، ویتنام، استرالیا و نیوزلند، از ۲۸ اکتبر تا ۸ نوامبر (۷ تا ۱۸ آبان ۹۹) برگزار می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.