طارمی و مارگا با هم سازگاری دارند؟

از زمان ورود به پورتو مهدی طارمی تنها ۳۱۹ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشته و برای پورتو بازی کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، ماجرای بازی کردن مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیم پورتو تبدیل به یک چالش دائمی برای سرجیو کونسیسائو شده است. او در هر کنفرانس قبل یا پس از بازی با این سوال خبرنگاران مواجه می شود که چرا طارمی با وجود ضعفی که در گلزنی تیم و در خط حمله وجود دارد از ابتدا بازی نمی کند یا چرا مربی زوج او و مارگا را همزمان بازی نمی دهد.

کونسیسائو در پاسخ های مختلفش همواره مسایلی چون آمادگی ، هماهنگی و البته اینکه با فشاررسانه ها بازیکنی را در ترکیب اصلی قرار نمی دهد را داده است.

او در آخرین مصاحبه اش نیز در برابر این سوال قرار گرفت که آیا سبک بازی مهدی طارمی و موسی مارگا به گونه ای است که با هم در ترکیب تیم سازگاری پیدا نمی کند.

طارمی از زمان حضورش در پورتو و در تمامی رقابت ها ۳۱۹ دقیقه بای کرده، ۲ گل زده و یک پاس گل داده است اما موسی مارگا مهاجم اصلی تیم بوده تنها در رقابت های لیگ پرتغال ۵۱۰ دقیقه بازی کرده که ۲ گل و یک پاس گل را هم به ثبت رسانده است. با اینحال از مهاجم ایرانی و مهاجم فرانسوی-مالیایی به طور همزمان در ترکیب استفاده شده است. آیا کنسیسائو این دوبازیکن را برای بازی در کنار هم مناسب و سازگار نمی داند؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.