دیزنی ۱۲ فیلم ابرقهرمانی جدید می سازد!

اکنون که داستان Avengers: Endgame دیگر به پایان رسیده، دنیای سینمایی مارول به کدام سوی خواهد رفت؟ به سمت توسعه و گستردگی بیشتر.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، فیلم Black Widow فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را که متشکل از فیلم های مرتبط به هم و سریال های سرویس تلویزیونی دیزنی پلاس است را استارت خواهد زد. اگر چه چهره های آشنای بسیاری مانند ثور و نگهبانان کهکشان باز خواهند گشت اما باید انتظار موجودات رازآلود و جادویی بیشتری در Doctor Strange in the Multiverse of Madness، Eternals و راه اندازی مجدد Fantastic Four را داشته باشیم.

در ادامه می خواهیم شما را با ۱۲ فیلم ابرقهرمانی جدید دنیای سینمایی مارول که ساخت آن ها در برنامه استودیو دیزنی قرار دارد آشنا کنیم.

۱- Black Widow

تاریخ اکران: ۷ می ۲۰۲۱

اسکارلت جوهانسون تایید کرده که داستان فیلم Black Widow در دنیایی بین Avengers: Infinity War و Captain America: Civil War رخ می دهد. در این فیلم باید شاهد فرار بیوه سیاه از دست ژنرال راس و نگاهی به گذشته بیوه سیاه و نبرد او با شخصیت شروری به نام استاد عملیات باشیم که می تواند تاکتیک های مبارزه هر کسی که مقابل او قرار می گیرد را تقلید کند. از بازیگران این فیلم علاوه بر جوهانسون می توان به راشل ویز، دیوید هاربر و فلورنس پو اشاره کرد.

۲- Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

تاریخ اکران: ۹ جولای ۲۰۲۱

دستین دانیل کریتون در حال کارگردانی فیلمی در مورد یک استاد کونگ فو است که باید با گذشته فراموش شده اش روبرو شود وقتی وارد سازمان سری ده حلقه می شود. شخصیت شانگ چی در سال ۱۹۷۳ به این کمیک ها اضافه شده و سیمو لیو نقش آن را بازی خواهد کرد. آکوافینا نیز در نقش کتی دوست چی بازی می کند. میشله یئون نیز نقش جیانگ نان را بر عهده دارد. از دیگر بازیگران این فیلم باید به تری لونگ در نقش ماندارین اشاره کرد که نسخه فیک این شخصیت را بن کینگزلی در Iron Man 3 بر عهده داشت.

۳- The Eternals

تاریخ اکران: ۵ نوامبر ۲۰۲۱

کوین فیگ، رییس استودیوهای مارول در مراسم کمیک کان سن دیگو در سال ۲۰۱۹ در مورد شخصیت های این فیلم گفته است: «آن ها گروهی از فناناپذیران هستند که از ۳۵,۰۰۰ سال قبل روی زمین زندگی می کرده اند». بر اساس سناریو فیلم که در وبسایت رسمی دیزنی قرار گرفته، بعد از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame، این فناناپذیران بار دیگر به هم پیوسته تا با یک نژاد غیرانسانی دیگر به نام منحرف شدگان مقابله کنند. از بازیگران فراوان این فیلم ابرقهرمانی می توان به ریچارد مدسن، کمیل نانجیانی، لورن ریدلوف، برایان هنری تایری، کیت هرینگتون، جما چان، سلما هایک، دان لی، بری کیوگان و آنجلینا جولی اشاره کرد.

۴- Spider-Man 3

تاریخ اکران: ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱

از لحاظ تکنیکی این فیلم ابرقهرمانی را باید پروژه سونی پیکچرز دانست که با همکاری استودیو مارول ساخته شده است اما به خاطر اینکه مرد عنکبوتی بخشی از دنیای سینمایی مارول است در اینجا به آن پرداخته ایم. در جولای ۲۰۲۰، سونی تاریخ انتشار این فیلم ابرقهرمانی را یک ماه به تاخیر انداخته و به دسامبر سال آینده موکول کرد. سومین فیلم اسپایدرمن بیشتر شبیه یک Spider-Verse لایو اکشن و جذاب است. شخصیت های اصلی و شرورهای فیلم های قدیمی Spider-Man که توسط کمپانی سونی ساخته شده بود، از جمله الکترو و دکتر اکتاویوس، به این فیلم باز خواهند گشت. همچنین ممکن است دیگر بازیگران نقش مرد عنکبوتی نیز در این فیلم حضور داشته باشند. اتفاقات این فیلم به طور مستقیم با دنباله Doctor Strange در ارتباط است.

۵- Doctor Strange in the Multiverse of Madness

تاریخ اکران: ۲۵ مارس ۲۰۲۲

اسکات دریکسون کارگردان اولین فیلم مجموعه Doctor Strange قرار بود برای ساخت اولین فیلم ترسناک دنیای مارول بازگردد. در ژانویه ۲۰۲۰ دریکسون و استودیو مارول در کمال ناباوری و به دلیل تفاوت دیدگاه های خلاقانه قطع همکاری کردند. دنباله این فیلم بسیار ترسناک، هیجان انگیز، ماجراجویانه و حیرت انگیز توصیف شده و سام ریمی با حمایت دریکسون، کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. بندیکت کامبربچ، ریچل مک آدامز و چیوتل اجیوفور نیز نقش های اصلی خود را تکرار خواهند کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به الیزابت اولسن و خوچیتل گومز اشاره کرد.

۶- Thor: Love and Thunde

تاریخ اکران: ۶ می ۲۰۲۰

تایکا وایتیتی برای کارگردانی این دنباله سینمایی ابرقهرمانی باز خواهد گشت و کریس همسوورث در کنار تسا تامپسون نیز نقش های محبوب خود را تکرار خواهند کرد. ناتالی پورتمن نیز با این فیلم به دنیای مارول بازگشته و نسخه مونث ثور را بازی خواهد کرد. همچنین تایید شده که کریستین بیل در این فیلم ابرقهرمانی نقش شخصیت شرور داستان، گور قصاب، را بازی کرده و فیلمبرداری ها از ژانویه آغاز خواهد شد.

۷- Black Panther 2

تاریخ اکران: ۸ جولای ۲۰۲۲

دنباله Black Panther در ابتدا قرار بود در ماه می ۲۰۲۲ منتشر شود اما مرگ چادویک بوزمن ستاره اصلی فیلم این تاریخ را به تعویق انداخت. گفته شده که هیچ بازیگری جایگزین شخصیت بوزمن در این فیلم نمی شود.

۸- Captain Marvel 2

تاریخ اکران: ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲

دیزنی در اوایل سال ۲۰۲۰ ساخت دنباله Captain Marvel را تایید کرد. در این فیلم شخصیت کارول دانورس با بازی بری لارسون به همراه ایمان ولانی در نقش خانم مارول (که سریال خاص خود در دیزنی پلاس را نیز دارد) و تیوناه پاریس در نقش مونیکا رامبیو در این فیلم حضور خواهند داشت.

۹- Guardians of the Galaxy Vol. 3

تاریخ اکران: سال ۲۰۲۳

جیمز گان کارگردان این فیلم همان کسی است که دو فیلم قبلی این فرانچایز را ساخته و بعد از اتمام کار در پروژه The Suicide Squad از محصولات استودیو برادران وارنر و همچنین سریال Peacemaker که بر اساس یکی از شخصیت های این فیلم ساخته می شود، برای HBO Max، فیلم جدید نگهبانان کهکشان را خواهد ساخت. گان در شبکه های اجتماعی اعلام کرده که نوشتن سناریو این فیلم ابرقهرمانی را به پایان رسانده است.

۱۰-Ant-Man and The Wasp: Quantumania

تاریخ اکران: نامعلوم

خبرها در مورد این فیلم در روز سرمایه گذاری دیزنی در سال ۲۰۲۰ اعلام شد و پیتون رید در نقش کارگردان فیلم و پل رود در نقش اسکات لنگ/ مرد مورچه ای و اونجلین لیلی در نقش هوپ ون داین نیز به نقش های خود باز خواهند گشت. میشل فایفر و مایکل داگلاس نیز نقش والدین ون داین را تکرار خواهند کرد. در قسمت جدید کاترین نیوتن نیز نقش کیسی لنگ را بر عهده دارد.

۱۱- Blade

تاریخ اکران: نامعلوم

اگر چه وسلی اسنایپس نقش بلید را در فیلمی به همین نام در سال ۱۹۹۸ بازی کرده و این آغاز فرانچایزی به همین نام بود اما مشخص شد که در راه اندازی مجدد این فرانچایز، ماهرشالا علی بازیگر برنده جایزه اسکار نقش این هیبرید انسان/خون آشام را بازی کرده و از انسان ها در مقابل خون آشام ها دفاع خواهد کرد. تاکنون تاریخ اکرانی برای این فیلم اعلام نشده است.

۱۲- Fantastic Four

تاریخ اکران: نامعلوم

کوین فیگ درباره راه اندازی مجدد فرانچایز Fantastic Four گفته است: «خوشحالم فیلمی در مورد یکی از نمادین ترین خانواده های مارول را اعلام کنم، در واقع اولین خانواده مارول، Fantastic Four». جان واتس که سابقه کارگردانی Spider-Man: Homecoming را در کارنامه دارد، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. تاکنون تاریخ اکران مشخصی برای این فیلم اعلام نشده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.