رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شیطان در خانه دختر همدانی را زد

یک جوان در همدان به دلیل انتشار تصاویر شخصی و محرمانه در شبکه های اجتماعی دستگیر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از رکنا، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز سه شنبه اظهار داشت: اعتماد یک دختر به پسر جوان در فضای مجازی و قرار دادن تصاویر شخصی خود به وی، موجب هتک حیثیت و انتشار این تصاویر در تلگرام شد.

وی افزود: در پی شکایت دختر جوان مبنی بر انتشار تصاویر محرمانه و شخصی به همراه مطالب توهین آمیز در شبکه های اجتماعی تلگرام رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش نهاد بیان کرد: طبق اظهارات شاکیه، او با فرد ناشناسی در شبکه اجتماعی ارتباط برقرار کرده که این دوستی و اعتماد موجب هتک حیثیت او شده است، در این راستا با دستور مقام قضایی متهم ۲۳ ساله دستگیر شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان اظهار داشت: متهم ابتدا منکر هر گونه مزاحمت برای شاکیه بود اما پس از مواجهه با ادله های انکار ناپذیر لب به اعتراف گشود.

سرهنگ سرخوش نهاد افزود: متهم اقدام به جلب اعتماد این دختر جوان سپس دریافت عکس و فیلم های شخصی او کرده سپس آن را در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر می کند.

وی اضافه کرد: این تصاویر با یک واسطه به دست این دختر جوان رسیده و اطلاع او از انتشار تصاویر شخصی سبب بروز مشکلات روحی و روانی برای او شد.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان توصیه کرد: شهروندان به کاربران شبکه های اجتماعی اعتماد نکرده و از قرار دادن اطلاعات محرمانه، شخصی و تصاویر خود به جد پرهیز کنند.

سرهنگ سرخوش نهاد خواستار مراجعه شهروندان به سایت پلیس فتا برای ارتقای سواد رسانه ای شد و گفت: اعتماد به افراد غریبه و ناشناس در فضای مجازی عاقبت خوشی به همراه ندارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.