رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نفیسه روشن از همسر خلبانش طلاق گرفت؟

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا تحت یک عمل جراحی سنگین قرار گرفته است از زندگی خصوصیش پرده برداشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از تیتر برتر، وی در یک لایو اینستاگرامی خبر از طلاقش بعد از ۸ سال زندگی مشترک خبرداد.

نفیسه روشن با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش از عمل جراحی خود خبر و به شایعاتی که اخیرا دامن‌گیر او شده بود پایان داد.

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در این پست با لحنی گلایه‌مند صحبت می‌کند و از مخاطبان خود می‌خواهد گول کسی را نخورند و فقط زندگی کنند.

ناین بازیگر زن مشهور ایرانی که همسرش خلبان است، دیشب در یک لایو اینستاگرامی با در میان گذاشتن صحبت های دردناکی درباره سختی ها و دردهایی که در زندگی زناشویی خود کشیده خبر طلاق گرفتنش را اعلام کرد.

وی گفت: درد و غصه زیادی کشیدم ولی سکوت کردم ۸ سال هیچی نگفتم چون پدرم نظامی بود و ما را قوی بزرگ کرد و هرکس جای من بود خودکشی می کرد.

نفیسه روشن با انتقاد شدید از برخی دوستان نزدیک (احتمالا همسرش) تاکید کرد که هیچ کدوم رو حلال نمی کنم.
او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتواند بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند.

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان ۱۳۸۲ دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در پائیز سال ۱۳۸۲ در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند.
پس از آن در پائیز ۱۳۸۳ ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.
توانائیهای حیرت آور نفیسه روشن سبب شد تا در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۶ ، ایفای نقش “پری” در سریال “اغماء” به وی سپرده شود .

نفیسه روشن که پیش از یک بار در زندگی مشترک خود شکست خورده بود. باری دیگر بعد از گذشت ۸ سال زندگی با فردی به نام بهنام که در حرفه خلبانی هواپیما مشغول فعالیت است از یکدیگر جدا شدند.

او چند سال پیش با یک خلبان ازدواج کرد و اکنون، علاوه بر سلفی در قفس حیوانات، سلفی در کابین هواپیما نیز به جمع لوکیشن های خودنگاره ایشان اضافه شده است.

او پیش از این در مصاحبه ای گفته بود؛ زندگی با یک خلبان خیلی سخت است. مثالش همین برنامه و قرار امروز ما است یا مثال دیگرش برنامه ریزی برای سفر است. یک هفته می می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم، چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس تلفنی همه چیز بر هم می ریزد. مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی نیست.

فصل هایی مانند تابستان یا عید نوروز. گاهی اوقات من، هم مرد خانه ام و هم زن خانه. یکسری مسئولیت ها بر دوش خود من است. اوایل ازدواج پول آب و برق خانه را نمی دادم و منتظر می نشستم که خودش بیاید بدهد اما بعد از یک مدت متوجه شدم که پرداخت نکردن قبض ها می تواند منجر به قطع شدن آب و برق شود. (خنده) خیلی سخت است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.