رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

انهدام باند فروش اسلحه در فضای مجازی

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از انهدام باند مجازی فروش اسلحه و کشف ۲ هزار قبضه سلاح شکاری تقویت شده خبر داد.

‌به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، سردار “علی ذوالقدری” در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی، ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در رصد های اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند اخیر مقدار فراوانی سلاح شکاری تقویت شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده اند، افزود: در پالایش های اطلاعاتی اعضای این باند شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از آنان آغاز شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: تردد و حرکات متهمان تحت نظر قرار گرفت و ماموران موفق شدند در عملیات مختلف شبانه روزی یک هفته ای مخفیگاه آنان را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی کرده و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مرجع قضائی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مراقبت پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران ضمن حصول اطمینان از حضور کلیه متهمان در مخفیگاه شان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر ۴ متهم را دستگیر و در بررسی های بیشتر از مخفیگاه آنان، ۲ هزار سلاح شکاری تقویت شده کشف کنند.

گفتنی است متهمان به قاچاق بودن اموال کشف شده اعتراف کردند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.