رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بارش باران و برف در بیشتر نقاط کشور

به گفته یک کارشناس سازمانه هواشناسی کشور، در هفته جاری با ورود سامانه بارشی جدید، بیشتر نقاط کشور بارش باران و برف خواهند داشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از میزان، کبری رفیعی گفت: امروز در مناطقی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، فارس، بوشهر، تهران، قم، البرز و قزوین بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از فردا دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود، افزود: فردا در بخش‌هایی از شمال، غرب و مناطق مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد. این کارشناس ادامه داد: سه شنبه با ورود سامانه بارشی جدید، شمال غرب کشور بارندگی خواهد داشت. همچنین روز چهارشنبه علاوه بر این مناطق، سواحل خزر، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارندگی دارد.

رفیعی اظهار کرد: روز پنجشنبه بارش‌ها به شمال شرق کشور نیز می‌رسد اما این سامانه جمعه از کشور ما خارج می‌شود. این کارشناس سازمانه هواشناسی کشور گفت: این سامانه رگبار باران و برف، وزش باد شدید وکاهش محسوس دما را در پی خواهد داشت. وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران امروز نیمه ابری است و در برخی ساعات بارش پراکنده رخ می‌دهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.