آنر V40 5G معرفی شد

آنر اولین گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی آنر V40 5G را پس از جدایی از هواوی رونمایی کرد. آنر V40 5G قرار است فعلا در بازار چین عرضه شود؛ اما سری V آنر معمولا با برند View در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه می‌شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، آنر V40 از نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و چیپست دایمنسیتی ۱۰۰۰پلاس مدیاتک بهره می‌برد. پنل پشتی دستگاه مجهز به دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و در نهایت دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 است.

در پنل جلویی آنر V40 5G نیز دوربین دوگانه ۳۰ و ۱۶ مگاپیکسلی در حفره بیضی شکل سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. سنسور ۵۰ مگاپیکسلی RYYB این موبایل ۱/۱.۵۶ اینچی است و اندازه پیکسل‌های آن به ۲ میکرون می‌رسد اما با تکیه بر تکنیک ادغام پیکسل‌ها کیفیت را در محیط‌های با نور کم بیش از پیش بهبود می‌بخشد. همچنین در کنار فلاش شاهد حسگری برای فوکوس خودکار لیزری هستیم.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند با شارژر ۵۰ وات بی‌سیم یا شارژر ۶۶ وات سیمی شارژ می‌شود.

آبان‌ماه امسال هواوی اعلام کرد که به دلیل برخی مشکلات مربوط به زنجیره تامین و فشارهایی که روی این شرکت قرار دارد،‌ آنر از این شرکت جدا خواهد شد و به فعالیت خود به عنوان شرکتی مستقل ادامه می‌دهد. بدین ترتیب آنر با جدایی از هواوی، دیگر در فهرست سیاه تجاری ایالات متحده قرار ندارد و ممکن است گوشی‌های هوشمند خود را با بهره‌مندی از سرویس‌ها و خدمات گوگل به بازار عرضه کند.

نسخه بین‌المللی آنر V40 با عنوان View 40 نخستین گوشی هوشمند آنر است که بعد از جدایی از هواوی عرضه شده و شانس دریافت سرویس و اپ‌های گوگل را دارد که به مراتب از اپ گالری هواوی غنی‌تر است.

در حال حاضر آنر V40 5G با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد با قیمت ۵۵۰ دلار در بازار چین به فروش می‌رسد. نسخه دیگری از این دستگاه با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ۶۲۰ دلار در بازار داخلی چین در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.