رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

علت مرگ مجری جوان مشخص شد

خبری با عنوان “مرگ تلخ خانم مجری جوان بخاطر جوش صورت / صدای آیناز خاموش شد” در تاریخ ۱۰ دی منتشر شد.در این خبر آمده بود آینا امید به دلیل مصرف داروهای پرخطر،جانباخته است.خبرنگار با مادر آیناز امید گفتگو کرده و اظهارات مادر را اعلام کرده بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از رکنا، در پی انتشار این خبر ، وزارت بهداشت طی نامه ای با امضای کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص این خبر واکنش نشان داده و جوابیه ای در مقابل این گزارش ارسال کرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در متن این نامه توضیحی نوشته است :

در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ ۱۰ دی ماه ۹۹ با عنوان “مرگ تلخ خانم مجری جوان بخاطر جوش صورت ” پاسخ روابط عمومی و امور بین الملل علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در خصوص این مرگ ارسال می شود.

متن پاسخ:

ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده محترم “امید” به استحضار هموطنان می رساند، صرفنظر از میزان پوشش رسانه ای و حتی بدون شکایت و یا پیگیری خانواده و متولیان بیمار، دانشگاه های علوم پزشکی خود را ملزم به رسدیگی و ارزیابی موارد مشابه می دانند.

درمورد فوت سرکار خانم آینا امید، مجری نوجوان صدا و سمیا نیز بررسی ها و اقدامات لازم توسط حوزه نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آغاز شده است که براساس بررسی های اولیه تاکنون سابقه مصرف دو عدد قرص روآکوتان بنا به تجویز پزشک متخصص پوست در مطب خصوصی، سابقه بیماری مزمن و طولانی مدت کبدی که منجر به واریس های متعدد و خونریزی دهنده مری شده است و همچنین ابتلای این نوجوان به کووید-۱۹ به اثبات رسیده است. همچنین همانند تمامی موارد مشابه، روند بررسی دقیق خدمات تشخیصی و درمانی که به بیمار ارائه شده است و تعیین علت دقیق فوت با دقت و با حضور کارشناسان و متخصصان امر در حال انجام است که نتیجه بررسی های نهایی همانند موارد مشابه به استحضار خانواده و اولیای بیمار خواهد رسید.

شایان ذکر است با توجه به نحوه انعکاس و پوشش خبری و حتی تولید و پخش کلیپ در مورد فوت مجری نوجوان صدا و سمیا در رسانه های جمعی، وظیفه خود می دانیم تا پس از جمع بندی نهایی موضوع و بررسی دقیق تمامی پرونده های پزشکی، اطلاعات تکمیلی را از طریق رسانه ها نیز به اطلاع هموطنان برسانیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.