رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کولاک برف و بهمن در راه است

اداره‌کل هواشناسی استان تهران در هشداری اعلام کرد:با نفوذ سامانه بارشی و احتمال کولاک و ریزش بهمن، اختلال در سفرهای برون شهری، کاهش دید در مناطق کوهستانی، لغزندگی و یخ زدگی جاده ها و احتمال تاخیر پروازها وجود دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، از اطلاعیه امروز /چهارشنبه/ هواشناسی استان تهران، این اداره‌کل به مردم توصیه کرد در ترددهای برون شهری، صعود نکردن به ارتفاعات، آمادگی تجهیزات برف روبی در جاده های کوهستانی و تجهیز خودروها به امکانات ایمنی و گرمایشی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

برپایه اطلاعیه دیگر هواشناسی استان تهران، از عصر پنجشنبه تا شنبه بارش باران و در ارتفاعات استان بارش برف و باران همراه با احتمال کولاک برف و ریزش بهمن پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این اعلام، بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، امروز و فردا آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم و در بعضی ساعات افزایش غلظت آلاینده ها جوی دور از انتظار نیست.

همچنین شنبه شب و طی روز یکشنبه در بعضی ساعات احتمال وزش باد شدید وجود دارد.

برپایه این اعلام، روند افزایش دما در سطح استان تا روز جمعه ادامه دارد.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای چهارشنبه ۱۳ و ۲، پنجشنبه ۱۴ و ۳، جمعه ۱۳ و ۳ و شنبه و یکشنبه ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشترین و کمترین بیشنیه و کمینه هوا، ورامین با ۱۲ درجه و فیروزکوه با منفی ۱۱ درجه سانتیگراد طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران به ثبت رسید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.