رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دلیل از دست دادن تورنمنت‌های کشتی چیست؟

غیبت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در تورنمنت‌هایی که در ماه‌های اخیر برگزار شده یکی از مسائلی است که مورد بحث بوده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی سال گذشته بعد از آنکه در دهلی قهرمان آسیا شدند و می‌خواستند پس از آن استارت اردوی منتهی به حضور در مسابقات گزینشی را بزنند، تمامی اردوها به خاطر شیوع کرونا تعطیل شد و سپس با تعویق یک ساله المپیک و مسابقات پیش‌رو، تعطیلی‌ها به همان شکل ادامه پیدا کرد.

در این مدت تمامی سالن‌های ورزشی هم تعطیل شدند و با نظر ستاد مقابله با کرونا، کشتی تنها توانست لیگ را با شرایط ویژه‌ای و مسابقه انتخابی را برگزار کند، با این وجود سالن‌ها در شهرهای مختلف تعطیل بودند. کشتی گیران به صورت انفرادی و نامنظم تمرینات شان را در این مدت پیگیری کردند و به همین دلیل در لیگ نیز ناآمادگی آنها کاملا مشهود بود.

اینطور که اعضای کادرفنی و فدراسیون کشتی می‌گویند، دلیل عدم اعزام تیم به تورنمنت‌هایی که در این مدت در سطح دنیا برگزار شده و اعزام تیم ناقص به صربستان، همین موضوع بوده و مشکلات مالی و هزینه بالای اعزام‌ها نقشی در عدم شرکت در مسابقات نداشته است.

مربیان تیم ملی نیز بارها تاکید کرده‌اند که باید چند مرحله تمرینی پشت سر گذاشته شود تا مدعیان به میزان آمادگی مناسب برای شرکت در رقابت‌ها برسند و سپس اعزامی برای آنها در نظر گرفته شود.

در همین راستاست که بنا و محمدی هر دو برای اسفند ماه لیست نفرات مورد نظرشان را به منظور حضور در دو رقابت بین المللی به فدراسیون کشتی داده‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.