جزییات مراسم اختتامیه سی‌ونهمین جشنواره فجر اعلام شد

مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، از ساعت ۱۸ امروز در سالن‌ مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر حضور حداقلی مهمانان، جزییات برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد را شرح داد.

مسعود نجفی گفت: «مراسم اختتامیه با اجرای محمد سلوکی، امروز (چهارشنبه ۲۲ بهمن) از ساعت ۱۸ در سالن‌ مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. مدت این برنامه ۱۲۰ دقیقه است و مراسم تا ساعت ۲۰ به پایان خواهد رسید.

او ادامه داد: «در این مراسم، جوایز در بخش‌های مسابقه تبلیغات سینمای ایران، مستند، فیلم کوتاه و سودای سیمرغ به برگزیدگان اهدا خواهد شد.»

نجفی با تاکید بر دعوت حداقلی از مهمانان این مراسم گفت: «حاضران این مراسم محدود به داوران، نامزدهای بخش‌های مختلف و جمع محدودی از عکاسانی خواهد بود که در هشت روز برگزاری این رویداد، کارت جشنواره در اختیار داشتند.»

او همچنین به عدم پذیرش همراهان مدعوین در مراسم اختتامیه اشاره و تاکید کرد: «بنا به ملاحظات رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی، به جز افراد ذکر شده، اجازه ورود به هیچ فرد دیگری داده نمی‌شود و فقط نامزدهای حشنواره، هیات داوران و جمعی از عکاسان (بدون همراه) اجازه ورود به مراسم اختتامیه را خواهند داشت.»

مدیر روابط عمومی جشنواره همچنین گفت: «بخشی از اختتامیه جشنواره سی و نهم، به دو نکوداشت زنده‌یاد پرویز پورحسینی و زنده‌یاد چنگیز جلیلوند اختصاص دارد که کلیپ‌هایی درباره‌ این دو هنرمند فقید به کارگردانی مجید توکلی پخش خواهد شد. ضمن این که یاد علی انصاریان، بازیگر سینما و ملی‌پوش فقید که در روزهای برپایی جشنواره او را از دست دادیم، گرامی داشته خواهد شد.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.