رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چگونه می‌توانیم در واتساپ برای خودمان پیام ارسال کنیم؟

چگونه می‌توانیم در واتساپ برای خودمان پیام ارسال کنیم؟ در مطلب زیر به این سوال پاسخ داد ه ایم.

به گزارش اینتیتر به نقل از سخت افزار، احتمالا شما نیز با فضای ذخیره یا ابری که در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل سیگنال و تلگرام وجود دارد آشنایی دارید. این بخش برای همه ما بسیار کاربردی است زیرا میتوانیم پیام‌های مهم، لیست‌های خرید، محتواهایی که برایمان جذابیت داشتند و میخواهیم بازم از آنها استفاده کنیم و… را در یک فضا جمع‌ آوری کنیم و نگران گم شدن آنها نباشیم. در این مطلب نحوه ارسال پیام برای خود در واتساپ را آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

واتساپ پیش از این امکان ستاره‌دار کردن پیام‌ها را داشته است که تا حدودی این کار را انجام می‌داد اما نقص این روش این است که اگر شما گفتگویی را حذف کنید دیگر به طور جداگانه به آن پیام‌ها دسترسی ندارید. پس اگر نمیدانید چگونه میتوانید قسمت Note to self این پیام رسان را فعال کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

واتس اپ

ارسال پیام برای خود در واتساپ

۱- یک مرورگر را در رایانه یا تلفن هوشمند خود باز کنید.

۲- عبارت http://wa.me/ را تایپ کنید و سپس شماره تلفن شخصی خود را به همراه کد کشور در نوار آدرس وارد کرده و enter را فشار دهید.

مثال: http://wa.me/+9195******456.

۳- با این کار شما به طور خودکار به صفحه وب دیگری هدایت می شوید. روی دکمه “ادامه به گفتگو- Continue to chat” کلیک کنید

اگر این کار را روی رایانه انجام می‌دهید ، باید با استفاده از WhatsApp Web وارد سیستم شوید. اگر از تلفن هوشمند خود برای این کار استفاده می کنید، به طور خودکار WhatsApp را با یک پنجره چت با شماره تلفن شما باز می کند.

پس از انجام این مراحل شما می‌توانید هر‌گونه گفتگو و محتوای مهم را در صفحه شخصی خود داشته باشید و از این فضای ذخیره برای موارد ضروری خود استفاده کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.