رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پنج بازیگر با بیشترین تعداد فیلم در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر IMDb

نام های بزرگی در هالیوود هستند که سال هاست در عرصه هنر فعالیت دارند و در آثار بسیار فاخری نقش آفرینی کرده اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از فیلم مترجم، امروز قصد داریم پنج بازیگر با بیشترین تعداد فیلم در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر IMDb را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تام هنکس: ۶ فیلم

تام هنکس را می توان از آن دسته بازیگران هالیوودی دانست که در سرتاسر دنیا مورد علاقه فیلم دوستان است و کارنامه سینمایی بسیار درخشانی دارد. او هنوز هم همانند دهه های گذشته در حال درخشش است. تام هنکس تاکنون در نقش های مختلفی اعم از کمدی، درام، اکشن و نقش های مختلف دیگر بازی کرده و توانسته است در این ژانرهای مختلف، عملکرد بسیار خیره کننده ای از خود بر جای بگذارد. تا جایی که جوایز متعدد بسیاری را برای ایفای این نقش ها در طول این سال ها دریافت کرده است. شش فیلم تام هنکس که در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر IMDb قرار دارند از این قرار است: Forrest Gump، The Green Mile، Saving Private Ryan، Toy Story، ۳ Toy Story و Catch Me If You Can.

لئوناردو دی کاپریو: ۶ فیلملئوناردو دی کاپریو هم بخاطر چهره جذابش، هم نقش آفرینی های کم نظیرش در آثار فوق العاده و هم فعال محیط زیست بودنش مشهور است. وی نسل هاست که از برترین بازیگران سینما شناخته می شود و کارنامه سینمایی بسیار سنگینی دارد. حتی هنگامی که نوجوانی بیش نبود، خیلی از اهالی سینما یقین داشتند که او بازیگر بسیار با استعدادی است و به زودی به یک ستاره تبدیل می شود که همانطور هم شد. شش فیلم لئوناردو دی کاپریو در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر IMDb را باهم مرور می کنیم: Inception، The Departed، Django Unchained، The Wolf of Wall Street، Shutter Island و Catch Me If You Can.

مورگان فریمن: ۷ فیلم

مورگان فریمن فراموش نشدنی جز بازیگران هالیوودی است که سال هاست با چهره ای تقریبا یکسان در فیلم هایش نقش آفرینی می کند! و همچنین درست است که شاید خیلی از فیلم دوستان او را همواره بازیگری سالخورده به یاد آورند اما نباید فراموش کنیم که بخشی از شهرت مورگان فریمن بخاطر صداپیشگی های فوق العاده او نیز می باشد. هفت فیلم مورگان فریمن که در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر IMDb جای دارند بدین شرح است: The Shawshank Redemption، Seven، Batman Begins، The Dark Knight، The Dark Rises، Unforgiven و Million Dollar Baby.

ساموئل ال. جکسون: ۷ فیلم

ساموئل ال. جکسون یکی از پردرآمد ترین بازیگران هالیوودی است. جای تعجب چندانی هم نیست که نام او را در این فهرست می بینیم. او در ژانرهای مختلفی بازی کرده است. از ژانر ابرقهرمانی گرفته تا درام، جنایی و انیمیشن. او فیلم های فراموش نشدنی زیادی در کارنامه خود دارد. هفت فیلم وی که در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر IMDb قرار گرفته اند به این ترتیب هستند: Pulp Fiction، Goodfellas، Avengers: Endgame، Avengers: Infinity War، Django Unchained، Inglourious Basterds و Jurassic Park.

رابرت دنیرو: ۹ فیلم

از دیدن نام این هنرپیشه در این فهرست و آن هم رتبه اول هم باید تعجب کرد و هم تعجب نکرد! رابرت دنیرو حدود نیم قرن است که در آثار به یاد ماندنی سینما نقش های فراموش نشدنی ایفا کرده است. او طی سال های فعالیت خود با به دست آوردن جایزه های متعدد در عرصه بازیگری خود را به نامی ماندگار در سینما تبدیل کرده است. باهم نام فیلم های او را که در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر IMDb قرار دارند می بینیم: The Godfather: Part II، Goodfellas، Joker، Once Upon a Time in America، Taxi Driver، Heat، Casino، Raging Bull و The Deer Hunter.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.