رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ب‌ام‌و M3 سدان ۲۰۲۱ با تیونینگ منهارت، خشن و قاطع!

نسل جدید ب‌ام‌و M3 یکی از جنجالی‌ترین و بحث‌برانگیزترین خودروهای بازار بوده است. جدای از نمای جلو، باقی بدنه این خودرو نسبت به نسل پیشین ارتقا یافته است. با این وجود منهارت به عنوان یکی از مشهورترین تیونرهای بازار تغییرات زیادی را روی این سدان اسپورت اعمال کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، در بدنه M3 منهارت شاهد برخی قطعات جدید هستیم که با طرح مشکی و طلایی همراه شده‌اند. پکیج MH3 منهارت شامل رینگ‌های فورج کاری شده و کیت نوشتاری روی بدنه است که همگی دارای عناصر طلایی هستند. همچنین برخی قطعات کربنی در دسترس هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاپوت، اسپلیتر جلو، اسپویلر عقب و دیفیوزر اشاره کرد. منهارت می‌گوید فلاپ های کربنی جانبی نیز فعلاً در حال توسعه هستند.

مشتریان زیر کاپوت این سدان آلمانی می‌توانند انتظار پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو را داشته باشند که هم‌اکنون ۹۰ اسب بخار دیگر را پذیرا شده و باعث شده خروجی مدل‌های کامپتیشن به فراتر از ۶۰۰ اسب بخار برسد. منهارت همچنین سیستم اگزوز جدید با خروجی‌های کربنی را برای M3 جدید در نظر گرفته است.

به منظور بهبود توانایی‌های خودرو در عبور از پیچ‌ها شاهد ارائه کیت کاهش ارتفاع ساخت H&R هستیم. جزئیات تغییرات رخ داده در سیستم تعلیق خیلی منتشر نشده اما منهارت می‌گوید این تغییرات باعث بهبود حس سواری و ظاهر این سدان شده‌اند.

شایان ذکر است این کیت تیونینگ برای نسل جدید ب‌ام‌و M4 نیز در دسترس می‌باشد. صرف‌نظر از نظرات شما درباره این خودروها، ذکر این نکته مهم است که تلاش‌های منهارت باعث تولید خودرویی منحصربه‌فرد شده‌اند. این نوع تغییرات هم می‌توانند جنجالی و بحث‌برانگیز باشند اما خب برخی افراد دوست دارند سوار خودرویی متمایز باشند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.