اخبار سینمایی کوتاه از چند بازیگر معروف

در این مطلب تعدادی از اخبار سینمایی کوتاه از چند بازیگر معروف را می خوانیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از خراسان، محمدرضا گلزار از اجرای مسابقه‌ جدیدی به نام «هفت خان» خبر داده است. هنوز اخبار رسمی درباره این مسابقه منتشر نشده است و شنیده می‌شود این مسابقه برای پلتفرم‌های آنلاین ساخته می‌شود.

مجید مظفری در مسابقه «شب‌های مافیا» ساخته سعید ابوطالب حضور داشته است. یوسف تیموری، محمد معتمدی، ارسلان قاسمی، رحیم نوروزی و رامبد شکرابی از دیگر شرکت‌کنندگان این مسابقه هستند.

ستاره اسکندری مجوز نمایش اولین فیلمش «خورشید آن ماه» را دریافت کرد. این فیلم با بازی پژمان بازغی و نازنین فراهانی، امسال در جشنواره فجر حضور داشت، اما نامزد هیچ جایزه‌ای نشد.

مجید صالحی در صفحه اینستاگرامش از ابتلای خود به بیماری کووید-۱۹ خبر داده است. او به تازگی مشغول بازی در فیلم «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسکری بوده است و سریال «سیاوش» را در حال انتشار دارد.

میرطاهر مظلومی در فیلم «مرغ بیست میلیونی» به کارگردانی حامد صلح میرزایی بازی خواهد کرد. این فیلم که اکنون در مرحله پیش‌تولید است، در ژانر کمدی ساخته می‌شود و به زودی جلوی دوربین می‌رود.

نرگس محمدی در فیلم «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی بازی می‌کند. الهام حمیدی، سام درخشانی و حمیدرضا آذرنگ نیز دیگر بازیگرانی هستند که به تازگی حضورشان در این فیلم رسانه‌ای شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.