رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اسپاتیفای میزبان قابلیت جدیدی شد

قابلیت Hey Spotify به اسپاتیفای اضافه شد. قابلیت مذکور به کاربر امکان می‌دهد بدون لمس صفحه‌ی گوشی وارد بخش جست‌و‌جوی صوتی این سرویس استریم موسیقی شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، ماه گذشته‌ی میلادی، گزارش‌هایی ادعا کردند اسپاتیفای روی پشتیبانی از فرمان صوتی Hey Spotify کار می‌کند. به‌نوشته‌ی کارشناس GSMArena، ساعاتی پیش نوتیفیکیشنی در اپلیکیشن اسپاتیفای روی گوشی گلکسی S21دریافت کرده که جزئیاتی درباره‌ی این قابلیت و نحوه‌ی فعال‌سازی آن دربر داشته است.

او می‌گوید وقتی صفحه‌نمایش روشن و اپلیکیشن اسپاتیفای باز باشد، گفتن عبارت Hey Spotify کاربر را به سیستم جست‌و‌جوی صوتی این سرویس منتقل می‌کند. این موضوع بدین‌معنی است که اسپاتیفای به‌صورت مداوم به صدای کاربر گوش می‌دهد تا عبارت Hey Spotify را بشنود.

سیاست‌های حریم خصوصی اسپاتیفای برای استفاده از داده‌های صوتی اعلام می‌کند اسپاتیفای صرفا زمانی‌که کاربر گزینه‌ی ویس را انتخاب کند یا عبارت Hey Spotify را بگوید، فایل‌های ضبط‌شده و رونویسی جست‌و‌جوها را نگه می‌دارد.

Hey Spotify به‌غیر از منتقل‌کردن کاربر به صفحه‌ی جست‌و‌جو صوتی، قابلیت خاص دیگری به اسپاتیفای اضافه نمی‌کند. استفاده از Hey Spotify به‌سادگی استفاده از Hey Google یا Hey Siri روی گوشی‌های مجهز به اندروید یا iOS برای کار با اسپاتیفای است. اسپاتیفای امیدوار است کاربران برای جست‌و‌جوی صوتی در این اپلیکیشن از سرویس داخلی استفاده کنند.

قابلیت جست‌و‌جوی صوتی اسپاتیفای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۹ برای کاربران اسپاتیفای پریمیوم راه‌اندازی شد و چند ماه پیش، افشای مدارکی درباره‌ی قابلیت Hey Spotify را شاهد بودیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.