رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دامنه نوسان بورس چقدر شد؟

بالاخره تصمیم جدیدی درباره دامنه نوسان بورس گرفته شد و از منفی ۲ تا مثبت ۶ به دامنه جدید منفی ۳ تا مثبت ۶ تغییر کرد. اما به جز این خبر، دیگر چه اخباری برای بازارها در امروز مهم هستند؟

به گزارش اینتیتر به نقل از تجارت نیوز، بالاخره تصمیم جدیدی درباره دامنه نوسان بورس گرفته شد و از منفی ۲ تا مثبت ۶ به دامنه جدید منفی ۳ تا مثبت ۶ تغییر کرد. اما به جز این خبر، دیگر چه اخباری برای بازارها در امروز مهم هستند؟

محمدعلی دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مصوب کرد تا دامنه نوسان قیمت‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه به مثبت ۶ و منفی ۳ افزایش یابد.

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز شنبه ۲۸ فروردین با ۷,۲۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

روز شنبه،دلار ۹۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و قیمت دلار به بهای ۲۴ هزار و ۸۴۰ تومان رسید.

آگهی افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، توسعه و عمران شهرستان نائین، بیمه کارآفرین و سیمان هگمتان در سامانه کُدال منتشر شد.

رییس «صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه» اعلام کرد : تولید واکسن ضد کرونا «اسپوتنیک وی» روسی به زودی در ایران و صربستان آغاز می‌شود.

رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک‌ها باید به نرخ‌های سود مصوب شورای پول و اعتبار پایبند باشند و در این زمینه معاونت نظارت بانک مرکزی با تخلفات برخورد خواهد کرد.

نشست مشترک معاونان و وزیران خارجه ایران و ۱+۴ پس از یک ساعت و نیم پایان یافت. این نشست درباره چشم‌انداز بازگشت آمریکا به برجام و چگونگی اطمینان یافتن از اجرای کامل و موثر برجام توسط تمامی طرف‌های برجام و نیز چگونگی ادامه مسیر انجام شد.

رییس سازمان بورس در نامه‌ای به رییس کل بانک مرکزی در مورد نرخ تسعیر ارز در سال گذشته اعلام کرد،‌ تسعیر برای نرخ یورو ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و برای دلار ۱۱ هزار تومان تعیین شد.

نایب رییس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید: کاهش قدرت خرید سبب شده که مردم به جای خرید طلا و سکه، بدلیجات یا نقره بخرند!

بررسی جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت حاکی از افزایش ۴۰ تا ۱۱۳ درصدی برنج، گوشت و شکر در اسفندماه سال ۱۳۹۹ نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۹۸ است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.