رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تحولی نو در فروش آنلاین کتاب توسط ویستور

بهترین‌ معلم‌ها به تو می‌گویند کجا را ببینی، نه اینکه چه چیزی را ببینی! فروشگاه آنلاین کتاب ویستور از امروز ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت مقام والای معلم، همه سفارش‌ها آنلاین کتاب در تهران را در همان روز سفارش به مشتریان تحویل می‌دهد. شهرستانی‌های عزیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن کتاب‌های خود را تحویل می‌گیرند و به زودی ارسال در همان روز برای شهرستان‌ها هم فعال خواهد شد.

به گزارش اینتیتر، بر اساس گزارش روابط عمومی ویستور، فروشگاه آنلاین کتاب ویستور که در پنج حوزه داستانی، غیرداستانی، آموزشی، دانشگاهی و کودک و نوجوان فعالیت می‌کند، قصد دارد از امروز ضمن تبریک روز و هفته معلم، و به پاس بزرگداشت مقام عالی معلم‌ها، محصولات خود را در همان روز سفارش برای کاربران و مشتریان خود ارسال کند. همزمان با این خبر روابط عمومی ویستور خبر رونمایی از سایت جدید را منتشر کرده است. شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت vistor.shop اقدام به خرید کرده و در همان روز ثبت سفارش کتاب‌های مد نظر خود را دریافت کنید.

تحولی نو در فروش آنلاین کتاب توسط ویستور

روابط عمومی ویستور اعلام کرده کاربران می‌توانند برای خرید کتاب از تخفیف ویژه به مناسب‌های متنوع استفاده کنند که داغ‌ترین و به‌روزترین کانال ارتباطی فروشگاه آنلاین کتاب ویستور صفحه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس https:/instagram.com/vistor.ir است و کاربران می‌توانند برای اطلاع از تخفیف‌ها و کدهای تخفیف، موجود شدن کتاب‌های جدید، مسابقات و قرعه‌کشی‌ها این صفحه را دنبال کنند.

براساس این گزارش وب‌سایت جدید ویستور از نظر رابط کاربری و موجودی کتاب‌ها به روزرسانی شده و موارد امنیتی پرداخت جهت جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی در آن لحاظ شده تا کاربران با خیالی آسوده بتوانند پرداخت‌های امن اینترنتی خود را بر روی درگاه این سایت انجام دهند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.