رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خون شهید سلیمانی جریان خودباخته غرب زده را رسوا می کند

رییس مجلس شورای اسلامی پس از جلسه غیرعلنی مجلس در مورد فایل صوتی وزیر خارجه و مذاکرات وین اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه خود می داند نسبت به برخورد با عوامل و مقصرین اقدامات نسنجیده اخیر پیگیری های لازم را به انجام رساند و از ظرفیت های قانونی خود در این مساله استفاده کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در مورد جلسه غیرعلنی مجلس با اشاره به فایل صوتی اخیر منتشر شده گفت که درباره برخی صحبت‌ها علیه قهرمان ملی ایران و دوگانه سازی غیرکارشناسی از قدرت میدانی و دیپلماسی است. این دوگانه سازی ضد منافع ملی است. بدون قدرت میدانی، قدرت دیپلماسی توانی برای موفقیت ندارد و بدون قدرت دیپلماسی، قدرت میدانی هرگز به تمام اهداف خود برای تأمین منافع ملی دست نخواهد یافت، این همان مجاهدت هوشمندانه ای است که حاج قاسم سلیمانی در منطقه با هم افزایی قدرت میدانی و دیپلماسی توطئه دشمنان را خنثی کرد و قدرت عظیمی برای دیپلماسی به وجود آورد.

وی افزود: در روزهای اول پس از شهادت حاج قاسم گفته بودم همان طور که شهادت شهید بهشتی ریشه منافقان را کَند و خطر جریان نفاق را از انقلاب دور کرد، خون شهید سلیمانی جریان خودباخته غرب زده را رسوا می کند و به فضل الهی ریشه آنها را می خشکاند. ما امروز آثار این اتفاق را به عینه می بینیم و مطمئن هستیم که خون شهید سلیمانی تاثیراتی تاریخ ساز در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی خواهد داشت.

رییس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مورد انتشار فایل صوتی اخیر وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه خود می داند نسبت به برخورد با عوامل و مقصرین این قبیل اقدامات نسنجیده پیگیری های لازم را به انجام رساند و از ظرفیت های قانونی خود در این مساله استفاده کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: ضروری است که برای انجام انتخاباتی پرشور زمینه سازی شود هدف ما رسیدن به مشارکت حداکثری همراه با مسائل ملی است. لازم می دانیم به مردم ایران یادآور شوم که حضور آگاهانه و پرشور آنها در عرصه انتخابات راه حل مشکلات کشور و خواسته تمام دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی است. امیدوارم شاهد رقابتی جدی و سالم بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.