رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دانستنی های جالب از کراس اوور کادیلاک XT۶ + ویدیو

کادیلاک XT۴ مدل ۲۰۲۱ یکی از شاسی بلندهای لوکس کوچک است که دارای ظاهری مدرن با تعداد زیادی فناوری استاندارد است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، کادیلاک XT۴ یکی از شاسی بلندهای لوکس کوچک است که با فضای داخلی جادار مورد توجه قرار گرفته است. همه مدل‌ها با یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ و دارای پیشرانه جلو یا چهار چرخ ارائه می‌شوند. این کابین دارای ظاهری مدرن با تعداد زیادی فناوری استاندارد، اختیاری و ویژگی‌های سرگرمی است.

به جرات می توان گفت XT۴ یکی از بهترین خودروهای شیک و لوکس به شمار می رود. کادیلاک برای سال ۲۰۲۱ فقط چند تغییر جزئی در XT۴ ایجاد کرده است که از‌ پایه لوکس شروع می‌شود، یک درب عقب استاندارد جدید و گزینه روکش چرم را دریافت می‌کند. یک بسته اختیاری Driver Awareness که شامل چراغ‌های جلوی اتوماتیک و کمک به حفظ مسیر نیز به تزئین لوکس اضافه شده است.‌

کولیس‌های اسپرت ترمز رنگ قرمز دریافت می‌کند و هم مدل آن و هم مدل Premium Luxury با آینه‌های خارجی جدید با چراغ‌های راهنمای یکپارچه ارائه می‌شوند. قیمت پایه کادیلاک XT۴، حدود ۳۶۷۹۰ دلار است و درایو تمام چرخ برای هر مدل ۲۵۰۰ دلار به هر مدل اضافه می‌کند.

مدل‌های Premium Luxury و Sport هر دو تقریباً یکسان قیمت دارند، اما از آنجا که مدل اول با نام خود مطابقت ندارد و مدل دوم حتی بهتر رانندگی می کند، مدل XT۴ Sport توصیه می شود. این دارای طراحی منحصر به فرد چرخ، روکش خارجی سیاه و سفید منحصر به فرد است.

مدل اسپرت همچنین دارای سیستم تعلیق فعال انحصاری با دامپر‌های تطبیقی ​​و صندلی‌های جلو با استحکام بهتر است. زیر کاپوت همه XT۴‌ها یک موتور چهار سیلندر توربو است که ۲۳۷ اسب بخار قدرت دارد. این خودرو با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و جلو یا چهار چرخ متحرک جفت می‌شود.

XT۴ با سرعت کم ۷.۸ ثانیه، ۱.۵ ثانیه کمتر از X۱ به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید. XT۴ صدای موتور زیادی دارد و این مورد هیجان رانندگی را افزایش می دهد، این بیشتر از یک اتومبیل اسپرت یک کروزر به شمار می رود. سواری در آن مشکلی نیست، به شرطی که جاده نسبتاً صاف باشد.

رانندگی روی جاده آسفالت ناهموار، بسیاری از لرزش‌ها و ضربه‌های شدید را به ویژه هنگام سوار شدن بر چرخ‌های ۲۰ اینچی اختیاری به داخل کابین منتقل می‌کند. فضای داخلی XT۴ گرچه راحت و جادار است، اما در کلاس برتر در این بخش نیست. داشبورد و پانل‌های درب فوقانی با یک پارچه دوخته شده از چرم مصنوعی پوشانده شده اند، اما در قسمت پایین درب‌ها و کنسول مرکزی، پلاستیک با لبه تیز و ارزان‌تر ادامه می‌یابد.

فضا برای سرنشینان صندلی جلو عالی است و فضا در صندلی عقب نیز بسیار مناسب است. اتاق بار XT۴ همانند محفظه مسافر خود جادار است. اگر به دنبال یک SUV کوچک هستید که می‌تواند مانند یک شاسی بلند بزرگتر عمل کند، می توانید این خودرو را امتحان کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.