رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قمه‌کشی دختر نوجوان در پارک؛ درگیری واقعی یا فیلمی ساختگی

انتشار فیلمی کوتاه از درگیری چند دختر نوجوان با یکدیگر که در ادامه به قمه کشی منجر می‌شود، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و پلیس تحقیقات خود را برای روشن‌شدن پشت پرده این فیلم آغاز کرده و به سرنخ‌هایی دست یافته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از همشهری، در روزهای گذشته فیلم درگیری چند دختر نوجوان با یکدیگر به یکی از پربازدیدترین فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. این فیلم چند دختر نوجوان را در پارکی که به‌نظر می‌رسید در اصفهان باشد نشان می‌دهد. آنها بر سر موضوعی نامعلوم با یکدیگر درگیر شده‌اند و آنطور که از صداهای داخل فیلم مشخص است چند پسر جوان در حال فیلمبرداری از این درگیری هستند. آنها ابتدا به‌صورت دسته جمعی با یکدیگر درگیر می‌شوند و در ادامه چند نفر از آنها که جثه بزرگ‌تری دارند یکی از دختران را به‌شدت کتک می‌زنند و او را روی زمین می‌اندازند.

کشمکش بین دختران نوجوان در حالی ادامه پیدا می‌کند که پسرانی که از آنها فیلم می‌گیرند تلاش می‌کنند آنها را برای ادامه درگیری تحریک کنند. در ادامه کار به کشیدن موی یکدیگر می‌رسد تا اینکه یکی از دختران نوجوان متوجه می‌شود دختری که در حال کتک خوردن است، یک چاقو همراه خود دارد. از او می‌پرسد که چاقو داری و او هم آن را که قمه‌ای بزرگ است از داخل شلوارش بیرون می‌کشد و به طرف بقیه دختران می‌گیرد. درست در همین لحظات، پسرانی که فیلمبرداری می‌کنند از یک سو و سایر دختران از سوی دیگر دختری را که قمه به‌دست گرفته را تحریک می‌کنند. او درحالی‌که قمه‌اش را بالا گرفته، به طرف دخترانی که همین چند لحظه قبل او را کتک زده بودند می‌رود اما پیش از آنکه بخواهد از قمه‌اش استفاده کند، یکی از دوستانش به او می‌گوید که ممکن است شر درست شود و از او می‌خواهد به درگیری پایان دهد.

در روزهای اخیر این فیلم بارها در شبکه‌های اجتماعی باز نشر شد و بازتاب وسیعی داشته است. با وجود اینکه بعضی ازکاربران شبکه‌های اجتماعی به این درگیری نگاهی طنزآلود داشتند اما اغلب از وقوع چنین درگیری و قمه کشی توسط دختری کم سن و سال ابراز نگرانی کرده‌اند. هرچند به درستی محل وقوع این درگیری مشخص نیست اما از لهجه افراد حاضر در فیلم به‌نظر می‌رسد درگیری در استان اصفهان اتفاق افتاده باشد. در همین حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که پلیس با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، تحقیقات خود را آغاز کرده و افرادی که در فیلم حضور دارند شناسایی شده‌اند.

از سوی دیگر بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که این فیلم به‌احتمال زیاد ساختگی است و یکی از اراذل‌و‌اوباش منطقه، افراد حاضر در فیلم را هدایت کرده است. براساس این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این‌باره همچنان ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.