سری اوپو واچ ۲ با دو سیستم عامل و دو پردازنده از راه رسید

شرکت چینی اوپو از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود یعنی سری اوپو واچ ۲ رونمایی کرد. این گجت‌های جذاب دارای دو سیستم‌عامل و دو پردازنده هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از کلیک، شرکت اوپو به تازگی از سه مدل اسمارت واچ رونمایی کرده که دو مورد از آن‌ها قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE را نیز دارند. قیمت این محصولات از ۲۰۰ دلار آغاز می‌شود.

سری اوپو واچ ۲ به لحاظ شکل ظاهری شباهت بسیاری با نسل قبل دارد. این محصولات از نمایشگر هایپربولوید سه بعدی امولد با تراکم پیکسلی ۳۲۶ PPI و رفرش ریت ۶۰ هرتز بهره می‌برند. کناره‌های نمایشگر منحنی شکل بوده و ضخامت قاب ساعت نیز بسیار باریک است. طبق اظهارات شرکت، بندهای ساعت از جنس فلورولاستومر بوده و هیچ حساسیتی را روی پوست ایجاد نمی‌کند.

سری جدید دارای دو مدل ۴۲ میلی‌متری و یک مدل ۴۶ میلی‌متری است. مدل‌های کوچک‌تر در دو نسخه، یکی با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی (e-SIM) و دیگری با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث، عرضه می‌شوند. حال آنکه مدل بزرگ‌تر تنها در یک نسخه و با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی به بازار می‌آید.

اما نکته جالب توجه آن است که تمامی مدل‌ها دارای دو سیستم‌عامل ColorOS Watch و RTOS هستند و برای پردازش داده‌ها از تراشه اسنپدراگون Wear 4100 کوالکام و کمک پردازنده آپولو ۴s کمک می‌گیرند.

ظاهرا ساعت خود ساعت بسته به نوع برنامه در حال اجرا مرتبا بین دو پردازنده سوئیچ می‌کند؛ به عنوان مثال پردازش برنامه‌های اندرویدی تنها توسط تراشه اسنپدراگون انجام می‌شود.

سری اوپو واچ ۲ از تمامی حالات ورزشی پشتیبانی می‌کنند و ضربان قلب و سطح اکسیژن خون کاربران را اندازه می‌گیرند. از دیگر مشخصات این محصولات می‌توان به ردیابی خواب و ردیابی خر و پف اشاره کرد.

ساعت‌های هوشمند اوپو فعلا تنها در چین عرضه شده‌اند اما به زودی راه خود را به سمت بازار جهانی باز می‌کنند. قیمت این محصولان به شرح زیر است:

نسخه بلوتوثی مدل ۴۲ میلی‌متری: ۲۰۰ دلار

نسخه e-SIM مدل ۴۲ میلی‌متری: ۲۳۱ دلار

نسخه e-SIM مدل ۴۶ میلی‌متری: ۳۰۷ دلار

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.