رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گلکسی A52 چه‌ زمانی اندروید ۱۲ و One UI 4.0 را دریافت خواهد کرد؟

گلکسی A52 و گلکسی A52 5G بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ هستند که اندروید ۱۲ و One UI 4.0 را به‌عنوان اولین به‌روزرسانی مهم دریافت خواهند کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، گلکسی A52 و گلکسی A52 5G از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ هستند و علاوه بر قابلیت‌هایی مانند صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی بالا و پردازنده‌ی عالی اسنپدراگون، ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب و گردوغبار و بلندگوهای استریو بهره می‌برند که معمولا در گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به کار گرفته می‌شود.

گلکسی A52‌ و گلکسی A52 5G از جمله معدود گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ هستند که وعده‌ داده‌ شده است سه نسخه‌ی اصلی اندروید را دریافت خواهند کرد؛ در صورتی که حتی برخی از دستگاه‌های گران‌قیمت مشمول دریافت سه نسخه سیستم‌عامل نمی‌شوند. دو گوشی یادشده با اندروید ۱۱ و One UI 3.1 معرفی شدند و اندروید ۱۲ و One UI 4.0 اولین به‌روزرسانی مهم نرم‌افزاری آن‌ها خواهد بود.

سامسونگ هنوز جدول زمانی به‌روزرسانی را منتشر نکرده است؛ اما می‌توانیم بر اساس زمانی که گلکسی A51 اندروید ۱۱ را دریافت کرد، حدس منطقی بزنیم.

به نقل از Sammobile، اگر سامسونگ واقعاً از جدول زمانی همیشگی پیروی کند و با توجه به اینکه گلکسی A51 به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را در اوایل فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۱۳۹۹) دریافت کرد، انتظار می‌رود گلکسی A52 و گلکسی A52 5G (و احتمالا گلکسی A52s آینده) در اوایل سال ۲۰۲۲ به اندروید ۱۲ و One UI 4.0 به‌روز شوند. انتشار به‌روزرسانی احتمالاً در چند روز ابتدایی محدود به چند کشور خواهد بود؛ اما تا یک یا دو ماه بعد در سراسر جهان خواهد عرضه خواهد شد.

به‌روزرسانی اندروید ۱۱ گلکسی A51 تقریباً چهار ماه طول کشید تا به همه‌ی کاربران در ایالات متحده برسد و ممکن است تأخیر مشابهی برای گلکسی A52 و گلکسی A52 5G در راه باشد.

در هر صورت، در ماه‌های آینده به اطلاعات بیشتری در مورد اندروید ۱۲ و One UI 4.0 دسترسی پیدا خواهیم کرد. وقتی سامسونگ اندروید ۱۲ را برای اولین بار برای دستگاه‌های گلکسی عرضه کند، با انتشار جدول زمانی به کاربران خواهد گفت چه زمانی سیستم‌عامل جدید را روی دستگاه خود دریافت خواهند کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.