مورگان سه‌چرخه سال آینده با پیشرانه سه سیلندر فورد بازخواهد گشت

تنها چند روز پس از ساخت آخرین دستگاه مورگان سه‌چرخه، این شرکت تیزری از نسل بعدی این خودروی دوست‌داشتنی را ارائه کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، البته سه‌چرخهٔ جدیدی که در این تصاویر تیزری دیده می‌شود بشدت استتار شده اما همین تصاویر هم چیزهای زیادی را نشان می‌دهند. بزرگ‌ترین تغییر، نبود پیشرانهٔ دو سیلندر V شکل در بیرون از خودرو است زیرا در سه‌چرخهٔ جدید برخلاف قبل پیشرانه اصلاً قابل‌مشاهده نیست. البته با توجه به این تصاویر، هنوز سیستم تعلیق و قطعات سیستم فرمان در معرض دید قرار دارند و گلگیرهایی به سبک موتورسیکلت هم چرخ‌های جلو را پوشانده‌اند.

به نظر می‌رسد قطعهٔ فلزی سه پره‌ای که روی دماغهٔ این خودرو قرار گرفته موقتی باشد زیرا بَست‌های آشکاری روی آن دیده می‌شود که بعید است در نسخهٔ تولیدی وجود داشته باشند. این قطعه همچنین با دیگر قسمت‌های صاف و آئرودینامیک بدنهٔ خودرو هماهنگ نیست. مورگان خودرویی که در این تصاویر دیده می‌شود را یک پروتوتایپ مهندسی تحت آزمایش‌های دوام می‌نامد. همچنین به گفتهٔ این شرکت، سه‌چرخهٔ جدید از زبان طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود که از دوران جت‌های اولیه الهام گرفته است.

در این تصاویر نمی‌توان داخل سه‌چرخه را دید اما واضح است که هنوز با کابینی دونفره طرف هستیم. یک حلقهٔ فلزی پشت سر راننده و یک شیشهٔ کوچک هم در جلوی او دیده می‌شود که کمی از جریان هوا که به سمت راننده می‌آید را منحرف می‌کند. مهم‌ترین تغییر سه‌چرخهٔ جدید اما استفاده از پیشرانهٔ سه سیلندر تنفس طبیعی ساخت فورد بجای موتور V-Twin هارلی دیویدسون قبلی است. مورگان هنوز در مورد گیربکس این خودرو اما حرفی نزده است. این در حالی است که قبلاً به نظر می‌رسید نسل جدید سه‌چرخه خودرویی الکتریکی باشد زیرا مورگان قصد داشت نسخهٔ الکتریکی این خودرو را با نام EV3 در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه کند اما بعداً این پروژه را لغو کرد. مورگان سه‌چرخهٔ جدید سال آینده به بازار خواهد آمد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.