رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رکود بی سابقه در بازار

افزایش قیمت خودرو در ماه های اخیر این بازار را در رکود بی سابقه ای فرو برد و حال زمزمه های آزادسازی واردات خودرو خرید و فروش در این بازار را بیش از پیش کاهش داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، همزمان با پیش بینی های مطرح شده در خصوص کاهش ۵۰ تا ۸۰ درصدی قیمت خودروهای وارداتی با آزادسازی واردات خرید و فروش در بازار های داخلی بیش از پیش کاهش یافت؛ در دو هفته اخیر رکود حاکم شده بر بازار نوسانات قیمت خودرو را نیز به حداقل رسانده است به طوری که قیمت اکثر خودروهای موجود در بازار در ۲۴ ساعت گذشته ثابت بوده است.

در بین رکود حاکم شده در بازار اما دو خودرو پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ کماکان در حال پیشروی هستند به طوری که پراید ۱۳۱ از ۱۳۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۴۰ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۲ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۳۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایر خودروهای موجود در بازار اما از نوسانات در امان بودند؛ در بین خودروهای پژو نیز این ثبات قیمت ها به چشم می خورد و خودرو پژو پارس مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته بر روی ۲۵۴ میلیون تومان ثابت مانده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت بر روی قیمت ۲۷۳ میلیون تومان ثابت مانده است و در بین خودروهای سمند نیز سمند ال ایکس ای اف ۷ مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته بر روی قیمت ۲۶۰ میلیون تومان ثابت مانده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.