رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت و مشخصات هوندا ریجلاین مدل ۲۰۲۲

هوندا ریجلاین حدود یک سال پیش فیس لیفت شد و هوندا در زمان عرضه قیمت ۳۶,۴۹۰ دلاری را برای آن در نظر گرفت. البته پیکاپ مشهور هوندا با ورود به مدل ۲۰۲۲ خود اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، خب مشتریان چه میزان پول را صرف این پیکاپ یونی بادی خواهند کرد؟ گفته می‌شود تمامی نسخه‌های ریجلاین ۲۰۲۲ افزایش قیمت حدود ۴۰۰ دلاری داشته‌اند. به این ترتیب نسخه پایه ریجلاین با احتساب هزینه‌های تحویل قیمت ۳۸,۱۱۵ دلاری خواهد داشت.

با چنین مبلغی به نسخه اسپورت این خودرو دست پیدا می‌کنید و در طرف دیگر گران‌ترین نسخه ریجلاین با نام بلک ادیشن شناخته می‌شود که بهای ۴۵۵۴۵ دلاری دارد. اگر خواهان پکیج دپارتمان پرفورمنس هوندا HPD هستید باید ۲۸۰۰ دلار دیگر نیز کنار بگذارید. این پکیج شامل قوس‌های گلگیر متفاوت، رینگ‌های ۱۸ اینچی انحصاری، جلوپنجره مشکی، پیچ و مهره‌های خاص چرخ ها، نوشته‌های HPD و… می‌باشد.

باید به این نکته اشاره کرد که ریجلاین ۲۰۲۲ شاهد حذف تریم تریل اسپورت می‌باشد. این تریم اولین بار در پاسپورت به‌روز شده معرفی شد و هوندا می‌گوید تریل اسپورت، آفرودترین تریم از کراس اوورهایش می‌باشد. با توجه به اینکه ریجلاین از نظر فنی یک کراس اوور است حذف تریم یاد شده از مدل ۲۰۲۲ این پیکاپ عجیب به نظر می‌رسد.

البته هوندا احتمال عرضه ریجلاین تریل اسپورت را رد نکرده است و شاید در آینده دوباره آن را در بازار ببینیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.