رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

درباره بدنم اظهار نظر نکنید ناراحت می شوم!

«جونا هیل» از هواداران درخواست کرد از اظهار نظر در مورد اندامش خودداری کنند. بازیگر ۳۷ سال فیلم «گرگ وال استریت» (Wolf of Wall Street) در صفحه اینستاگرام خود توضیح داده که با خواندن اظهار نظر هوادران در مورد اندامش «حس خوبی» به او دست نمی‌دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از سی نما، هیل به ۳.۱ میلیون دنبال‌کننده‌اش می‌گوید: «می‌دانم نیت بدی ندارید اما از شما خواهش می‌کنم که در مورد اندامم اظهار نظر نکنید. چه خوب و چه بد می‌خواهم بدانید که کمکی نمی‌کند و حس خوبی به من نمی‌دهد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، «بینی فلدستین» خواهر هیل نیز از این بازیگر نامزد اسکار حمایت کرده و می‌نویسد:‌ «برادر خودم است.» یکی از هواداران در واکنش به پست هیل می‌نویسد: «هیچ‌کس هیچ حقی ندارد که در مورد اندام شما اظهار نظر کند، از نظر شما جایز نیست پس بیایید روی بازیگری بی‌نظیرتان و پروژه‌هایی که بازی می‌کنید تمرکز کنیم.» کاربر دیگری می‌نویسد: «باورم نمی‌شود که حتی لازم باشد این را بگویید.»

انتشار تصاویر هیل در ساحل در حال موج‌سواری و بدون پیراهن بحث‌هایی به راه انداخت. بازیگر «سوپربد» (Superbad) بعدها در مورد این تصاویر گفته بود: «فکر نمی‌کنم تا سی و چند سالگی در استخرها پیراهنم را درآورده باشم حتی مقابل دوستان و خانواده.»

هیل می‌گوید سال‌ها است که اندامش را مسخره می‌کنند و دیگر از پخش این تصاویر پریشان نمی‌شود: «۳۷ ساله شده‌ام و بالأخره خودم را پذیرفته و دوست دارم.»

فیلم بعدی هیل «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) «آدام مک‌کی» با بازی «جنیفر لارنس»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «مریل استریپ» و بسیاری دیگر است که در ماه دسامبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.