رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

درگیری مسلحانه به‌خاطر یک اختلاف قدیمی

عاملان تیراندازی مقابل بیمارستان امام‌خمینی‌ تهران ۴بچه‌محل بودند که برای انتقام‌جویی، جوانی را هنگام ورود به بیمارستان به گلوله بستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از همشهری، شامگاه دوشنبه در خیابان قریب و مقابل بیمارستان امام خمینی درگیری هولناکی بین چند جوان رخ داد. لحظاتی از این درگیری گذشته بود که مردی که سلاح وینچستر به‌دست داشت آن را به سمت پسری جوان که قصد ورود به بیمارستان را داشت گرفت و اقدام به شلیک کرد. گلوله به پای پسر جوان اصابت کرد و او نقش زمین شد.

همزمان جوان مسلح و ۳همدستش تصمیم به فرار گرفتند اما مأموران کلانتری انقلاب که با تماس شهروندان در محل درگیری حاضر شده بودند به تعقیب متهمان فراری پرداختند. عملیات تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه مأموران موفق شدند ۲ نفر از متهمان را دستگیر کنند و ۲ نفر دیگر موفق به فرار شدند.

گزارش تیراندازی خونین

حوالی نیمه‌شب بود که گزارش تیراندازی به قاضی محمد وهابی، بازپرس وی‍ژه قتل تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات را صادر کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد پسری که هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شده بود ۲۳ساله است و وحید نام دارد. او پس از تیراندازی برای درمان به بیمارستان منتقل شده و در اتاق عمل به سر می‌برد. ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند که عاملان تیراندازی از قبل با وحید و دوستش به نام محسن اختلاف داشتند.

ماجرا از این قرار بود که وحید و محسن اهل شهرستانی در اطراف تهران بودند. آنها از سال‌ها قبل با یک گروه از بچه‌محل‌هایشان دچار اختلاف شده بودند و برای هم کری می‌خواندند تا اینکه چند روز قبل با اعضای این گروه درگیر شدند. در این درگیری محسن به‌شدت زخمی شد و برای درمان به بیمارستان امام خمینی تهران انتقال یافت.

با بستری شدن محسن، وحید ۲۳ساله، شامگاه دوشنبه راهی تهران شد تا به ملاقات دوستش در بیمارستان برود. اما پیش از آنکه قدم در بیمارستان بگذارد در محاصره ۴بچه‌محل خود که با آنها اختلاف و درگیری داشت گرفتار شد ظاهرا این ۴جوان سوار بر یک خودروی رانا وحید را تعقیب کرده بودند تا اینکه وقتی وی به مقابل بیمارستان رسید با او درگیر شدند.

در جریان این درگیری یکی از ۴مرد جوان که سلاح داشت به قصد انتقام‌جویی به سمت وحید تیراندازی کرد و او از ناحیه پا زخمی شد. پس از آن مهاجمان متواری شدند که در ادامه ۲نفر از آنها از سوی مأموران کلانتری دستگیر شدند.

این دو متهم پس از انتقال به کلانتری به درگیری خونین اعتراف کردند و یکی از آنها گفت: وحید و محسن در گروهی بودند که ما با آنها اختلاف داشتیم. چند روز قبل که در محله مان با آنها درگیر شدیم، عده‌ای از گروه ما و عده‌ای از گروه آنها زخمی شدند اما محسن جراحتش بیشتر بود و در بیمارستان امام خمینی ‌بستری شد.

پس از بستری شدن محسن، دوستش وحید تهدید کرده بود که انتقام می‌گیرد و برای همین تصمیم گرفتیم او را گوشمالی بدهیم و تعقیبش کردیم و وقتی به مقابل بیمارستان رسید، سراغش رفتیم و با شلیک گلوله او را مجروح کردیم.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران نیز در این‌باره گفت: ۲ متهم دستگیر شده برای انجام تحقیقات بیشتر به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری ۲متهم فراری ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.