رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رونالدو، مسی را به سرقت توپ طلا متهم کرد

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد موافق این است که لیونل مسی لایق کسب توپ طلای امسال نبوده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، لیونل مسی در حالی دوشنبه شب در مراسمی در شهر پاریس که توسط مجله «فرانس فوتبال» ترتیب داده شده بود، جایزه توپ طلا را از آن خود کرد و برای هفتمین بار به این عنوان انفرادی دست یافت که بسیاری معتقد بودند روبرت لواندوفسکی شایسته‌ترین فرد برای کسب معتبرترین عنوان انفرادی فوتبال بود.

کریستیانو رونالدو که در رده‌بندی نهایی توپ طلای ۲۰۲۱ در رتبه ششم به کار خود پایان داد، پیش از این مراسم ضمن تکذیب اظهارات جنجالی اخیر پاسکال فره سردبیر نشریه «فرانس فوتبال» که مدعی شده بود ستاره پرتغالی منچستریونایتد تا زمانی که بیشتر از لیونل مسی توپ طلا ببرد بازنشسته نخواهد شد، تأکید کرده بود تاکنون به آنهایی که برنده توپ طلا شده‌اند تبریک گفته‌ و از این به بعد هم این کار را می‌‌کند.

برنده پنج توپ طلا اما در تازه‌ترین واکنش به اعطای توپ طلای ۲۰۲۱ به فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن دست به اقدام عجیبی زد و به نوعی مسی ۳۴ ساله را به سرقت توپ طلا متهم کرد. او زیر پست‌ یکی از صفحات اینستاگرامی که مدعی شده بود مسی توپ طلا را به سرقت برده است، نوشت «حقایق» و در کنارش از ایموجی‌هایی استفاده کرده که به نشانه تأیید پست مربوطه و تعجب از اتفاق صورت گرفته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.