رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جرج کلونی پیشنهاد ۳۵ میلیون دلاری برای یک روز کار را رد کرده است

جرج کلونی در گفت‌وگو با گاردین دلیل نپذیرفتن پیشنهاد ۳۵ میلیون دلاری برای تبلیغ یک شرکت هواپیمایی را فاش کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی،‌ در میان اخبار سینما و تلویزیون جرج کلونی، ستاره‌ی سینما فاش کرد که برای تولید آگهی تبلیغاتی شرکتی هواپیمایی پیشنهادی ۳۵ میلیون دلاری برای یک روز کار داشت، اما به‌دلیل قابل اعتماد نبودن کشور سازنده آن را رد کرده است.

بازیگر فیلم Michael Clayton (مایکل کلیتون) در این‌باره به گاردین گفت: «به من ۳۵ میلیون دلار برای تبلیغات یک شرکت هواپیمایی پیشنهاد شد، اما پس از صحبت با همسرم اَمل کلونی به این نتیجه رسیدیم که این کار ارزشش را ندارد. این شرکت هواپیمایی با کشوری در ارتباط بود که با اینکه یکی از متحدین به‌شمار می‌آید، اما گاهی اوقات مورد سوءظن است. بنابراین با خودم فکر کردم که حتی اگر بخواهد ذره‌ای دردسرساز شود، ارزشش را ندارد.»

باید به این نکته اشاره کنیم که امل کلونی وکیل حقوق بشر است. جورج کلونی جزئیات بیشتری را درباره‌ی پیشنهاد همکاری مورد بحث ارائه نکرده است، بنابراین ما تنها می‌توانیم حدس بزنیم که به کدام شرکت هواپیمایی اشاره می‌کند. بااین‌وجود، این ستاره‌ی سینما از تمام پیشنهادهای اسپانسری نمی‌گذرد و قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون دلار برای تبلیغ برند نسپرسو دارد. شرکت جورج کلونی نیز قبلا به قیمت ۱ میلیارد دلار به فروش رسید.

فیلم The Tender Bar (نوار مناقصه) آخرین اثری بود که جورج کلونی کارگردانی کرد. این فیلم که بن افلک و تای شرایدن در آن به ایفای نقش می‌پردازند، در تاریخ ۲۶ آذر (۱۷ دسامبر) روی پرده‌ی سینما می‌رود و سپس در تاریخ ۱۷ دی (۷ ژانویه ۲۰۲۲) در شبکه‌ی آمازون به نمایش در می‌آید. پیش از این جرج کلونی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌ Syriana (سیریانا) و به‌عنوان تهیه‌کننده برای فیلم Argo (آرگو) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شده بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.