رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دستاوردهای شرکت‌های فولادی و معدنی گروه مالی گردشگری در نمایشگاه “ایران متافو”

دستاوردهای شرکت‌های فولادی و معدنی گروه مالی گردشگری در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری “ایران متافو” به نمایش درآمده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، هلدینگ ماهان با حضور شرکت‌های “احیا استیل فولاد بافت”، “مجتمع فولاد صنعت بناب” و “توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان” در هجدهمین نمایشگاه ایران متافو، شرکت کرده است.

مدیران شرکت‌های صنعتی و معدنی تابعه هلدینگ ماهان با حضور در نمایشگاه ایران متافو، عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های آینده شرکت‌های متبوع را برای بازدیدکنندگان، فعالان صنعت و معدن و همچنین سرمایه‌گذاران تشریح می‌کنند.

با توجه به کاهش شیوع کرونا در کشور، استقبال از هجدهمین نمایشگاه ایران متافو در مقایسه با دوره های گذشته بالاست به طوری که شماری از مسئولان رده بالای صنعتی و معدنی و همچنین مقام‌هایی از استان‌های مختلف از غرفه هلدینگ ماهان بازدید و با مدیران حاضر در نمایشگاه در خصوص همکاری‌های مشترک به تبادل نظر پرداختند.

به اعتقاد کارشناسان، برگزاری نمایشگاه می‌تواند سبب شناخت بیشتر رقبا و افزایش تجارب شرکت‌های صنعتی و معدنی با هدف داخلی‌سازی بیشتر قطعات و تجهیزات مورد نیاز، تامین مواد اولیه، گسترش همکاری‌های علمی و فنی و همچنین تبادل اطلاعات باشد.

هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی گردشگری، باهدف سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های تخصصی حوزه صنعت و معدن کشور فعالیت می کند.

مهم‌ترین اهداف نمایشگاه، معرفی توانمندی‌ها و محصولات، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، شناخت رقبا، ارتباط با تامین‌کنندگان مواد خام، به‌ روز رسانی دانش تخصصی و فرصت جذب سرمایه‌گذار اعلام شده است.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری “ایران متافو” که از ۱۴ آذر ماه جاری با حضور ۳۲۰ شرکت‌ فولادی، معدنی، تامین‌کنندگان داخلی و خارجی و فعالان حوزه صنعت و معدن در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده ، تا روز ۱۷ آذر ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.