رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

لالیگا در خطر سقوط!

برخی از نام‌های بزرگ فوتبال اروپا هنوز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکرده‌اند. تیم‌های مطرحی مانند بارسلونا یا اتلتیکو مادرید با خطر سقوط به لیگ اروپا تهدید می‌شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، برخی از نام‌های بزرگ فوتبال اروپا هنوز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکرده‌اند. تیم‌های مطرحی مانند بارسلونا یا اتلتیکو مادرید، با خطر سقوط به لیگ اروپا تهدید می‌شوند.

به گزارش اسپورتال، قهرمان فعلی اسپانیا اتلتیکو مادرید یا میلان؟ تنها یکی از دو تیم می‌توانند به دور بعد راه یابند. اسپانیایی‌ها و ایتالیایی‌ها در امتیاز ۴ مساوی هستند. سیمئونه پیش از آخرین روز بازی گفت: من خوشبین هستم و این تغییر نخواهد کرد. ماه‌ها وحشت برای بارسلونا وجود دارد. بدهی‌های انباشته، جدایی مسی، شکست‌های پیاپی، شکست ۳-۰ خانگی مقابل بایرن در اولین بازی گروهی و اخیرا اخراج رونالد کومان روزهای تلخی را برای این تیم رقم زد. آیا شکست بعدی در لیگ قهرمانان وجود دارد؟ تساوی یا شکست مقابل بایرن با برد همزمان بنفیکا لیسبون در بازی خانگی مقابل دینامو کیف برای اولین بار به معنای سقوط به لیگ اروپا خواهد بود.

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که مصاف حساس و سرنوشت‌ساز این تیم با بایرن مونیخ در چارچوب هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل محدودیت‌های جدید کرونای «اومیکرون» در ایالت «باواریای» آلمان، بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

سویا دیگر تیم اسپانیایی نیز شرایط چندان مساعدی ندارد و ممکن است از لیگ قهرمانان کنار برود. دیدار حساس برابر سالزبورگ به معنای تعیین سرنوشت این تیم در لیگ قهرمانان است. البته سویا متخصص قهرمانی در لیگ اروپا است و شاید مشکلی برای حضور در لیگ اروپا نداشته باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.