رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مانی هیست به آخر خط رسید

سریال جذاب و هیجان انگیز مانی هیست در فصل پنجم به پایان رسید. در این مطلب کمی درباره این سریال دوست داشتنی برایتان خواهیم گفت.

اینتیتر – سحر زمانی؛ نزدیک به چهار سال بود که فیلمبازان و سریال دوستان یک سرقت اسپانیایی را دنبال می کردند. سرقتی که سرانجام در سوم دسامبر با انتشار فصل نهایی اش به پایان رسید و کلی خاطره برایمان به جای گذاشت. سرقتی که در ظاهر جنسی از اعتراض را با خود حمل می کرد.

بیشتر بخوانید: 

سریال اسپانیایی زبان مانی هیست یا LA CASE DE PAPEL در ۲ مه ۲۰۱۷ به دور از هر گونه سر و صدا و شلوغی در شبکه اسپانیایی آنتنا پخش شد و پس از این انتشار آن، نتفلیکس چیزی را درون سریال دید و حق پخش جهانی آن را خرید تا همگی از تماشای سرقت هیجان انگیز پروفسور و گروهش لذت ببرند.

دلیل محبوبیت مانی هیست به داستانی که روایت می کند و بازی فوق العاده بازیگرانش خلاصه می شود. این سریال دست ما را می گیرد و به دل ترس و وحشت می برد. ترس و وحشتی که در آن زندگی جریان دارد و احساسات مختلفی از عشق گرفته تا خشم و غم را می توان تجربه کرد. دوران سرقتی که در سریال سپری می شود را می توانیم به دوران زندگی تشبیه کنیم. دورانی که لحظه ای در آن سرشار از امید میشویم و لحظه ای دیگر ناامیدی و ترس از دست دادن ما را فرا می گیرد. اما درس مهمی که مانی هیست به ما میدهد ادامه دادن در بدترین شرایط است. حتی اگر زیر رگبار گلوله ها قرار گرفته باشید.

نکته دیگری که این سریال در دل خود جای داده، روابطی است که به تصویر می کشد. روابطی که در ابتدای کار آن را آنقدر  آنها را مستحکم نمیبینیم اما با گذر داستان هم شخصیت ها و هم روابط بینشان به بلوغ کافی میرسند و ما از تماشای خطی که دنبال کرده اند لذت میبریم. روابطی که آنقدر قدرت گرفته اند که شخصیت ها جان خودشان را برای حفظ جان گروه به خطر می اندازند.

با وجود اتفاقات تلخ و از دست دادن های بسیار، این سریال حال شما را بد نمی کند بلکه امیدی را در درونتان زنده نگه می دارد که همیشه آسی هست تا بتوان در موقعیت هایی که فکرش را هم نمی کنید، رو کنید و برنده بازی زندگی شوید.

سخن را کوتاه می کنیم و اطلاعاتی را درباره این سریال جذاب به شما میدهیم تا اگر دوست داشتید به تماشای آن بنشینید.

سریال مانی هیست داستان سرقتی متفاوت را روایت می کند که سالها توسط شخصیت اصلی این سریال یعنی پروفسور برنامه ریزی شده و کاملا به صورت مهندسی شده جلو میرود. پروفسور در این راه از افرادی استفاده می کند که همگی تخصص های ویژه خودشان را دارند و دیگر چیزی برای از دست دادن هم ندارند. این سریال داستان خود را در پنج فصل برایمان تعریف می کند. این مجموعه در مادرید فیلمبرداری شده است و بخش هایی از آن در پاناما، تایلند، ایتالیا جلوی دوربین رفته است.

مانی هیست جوایز مختلفی از جمله بهترین سریال درام را در چهل و ششمین دوره جوایز بین‌المللی امی و همچنین تحسین منتقدان برای طرح پیچیده آن، درام‌ های بین فردی، کارگردانی و تلاش برای نوآوری تلویزیون اسپانیا را دریافت کرده است. تا سال ۲۰۱۸، این سریال پربیننده‌ ترین سریال غیر انگلیسی در نتفلیکس بوده است.

آلوارو مورته در نقش پروفسور،‌ اورسولا کوربیرو در نقش توکیو،‌ ایتسیار ایتانیو در نقش راکل، پدرو آلنسو در نقش برلین، پاکو توس در نقش موسکو، آلبا فلورس در نقش نایروبی، میگل هران در نقش ریو،‌ هایمه لورنته در نقش دنور، استر آسبودر نقش استکهلم،‌ انریکه آرسه در نقش آرتوریتو، دارکو پریچ در نقش هلسینکی، هویک کوچکریان در نقش بوگوتا، رودریگو د لا سرنا در نقش پالرمو،‌ نجوا نیمری در نقش آلیسیا و لوکا پروش در نقش مارسی نقش آفرینی می کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.