رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ابراز تمایل لیدی گاگا برای بازی در نقش های ابرقهرمانی

«لیدی گاگا» در مصاحبه تازه‌ای با «ورایتی» برای بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی اظهار تمایل کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ۳۰نما، این ستاره پاپ که چند سالی است وارد دنیای سینما شده و امسال «خاندان گوچی» (House of Gucci) «ریدلی اسکات» را روی پرده داشته، می‌گوید تمایل دارد در فیلم‌هایی بازی کند که حرفی برای گفتن دارند. گاگا در مورد احتمال بازی در عناوین ابرقهرمانی می‌گوید: «شاید. برای من دشوار است که بگویم کاری را انجام نمی‌دهم. فکر می‌کنم بیشتر به انجام فیلم‌هایی بی‌علاقه باشم که حرف ارزشمندی برای گفتن ندارند.»

این خواننده برنده گرمی در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید بازیگران باید حد و حدود ایفای نقش را بدانند: «فکر می‌کنم که هیچ بازیگری نباید از آن حد فراتر برود. همیشه از خودم می‌پرسم که چرا چنین می‌کنم. در طول دوران حرفه‌ای‌ام آثار هنری افراط‌گرایانه‌ای انجام داده‌ام – آثاری که بدن و ذهنم را تحت فشار قرار داده. حالا که این حرف را به شما می‌زنم اندوهی را در دلم حس می‌کنم. نمی‌دانم چرا این‌گونه‌ام. شاید بهترین پاسخی که می‌توانم به شما بدهم این است که من یک نوع رابطه رمانتیک با عذاب کشیدن برای هنر دارم که در سنین جوانی در من به وجود آمده، و گاهی حالت افراطی پیدا می‌کند. و وقتی چنین شود، به‌سختی می‌توان تنها هدایتش کرد.»

گاگا در مورد ایفای نقش «پاتریزیا رجانی» در فیلم «خاندان گوچی» می‌گوید: «اواخر فیلمبرداری یک پرستار روان‌پزشک در محل حاضر می‌شد. احساس کردم که باید باشد. احساس کردم که برای من امنیت بیشتری تأمین می‌کند. به همین علت بود که همیشه پاتریزیا بودم. همیشه با لهجه او حرف می‌زدم. و حتی وقتی در مورد چیزهایی حرف می‌زدم که به فیلم مرتبط نبود – همیشه تظاهر می‌کردم که مائوریزیو [با بازی آدام درایور] پایین پله‌ها انتظارم را می‌کشد – در نقش او زندگی می‌کردم.»‌ او اضافه می‌کند: «برای هنر هر کاری انجام می‌دهم. وقتی صاحب فرزندی شدم این روش را تغییر می‌دهم. فکر می‌کنم وقتی کودکی پیرامون شماست این روش مشکل‌ساز خواهد شد.»

گاگا در ادامه از واکنش خاندان گوچی به فیلم می‌گوید: «نمی‌توانم تصور کنم که چقدر می‌تواند دردناک بوده باشد. به همین دلیل بود که سعی کردم نقش را مهم نشان دهم. به‌علاوه به این باور رسیدم که حقیقت را می‌نمایانم. بنابراین بهرحال به مردم اهمیت می‌دهم.» این بازیگر اضافه می‌کند که نگران حضور سرزده «پاتریزیا رجانی» در محل فیلمبرداری بوده است: «وقتی در ایتالیا بودم همیشه نگران بودم که نکند [پاتریزیا] پیدایش شود. منظورم این است که او از زندان آزاد شده. بحث امنیت در میان بود.»

گاگا این هفته در مصاحبه با پادکست «اینترتینمنت ویکلی» فاش کرده بود که برای بازی در «خاندان گوچی» با «بردلی کوپر» همبازی‌اش در «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) مشورت کرده است: «بردلی کوپر برای نقش «الی مین» در «ستاره‌ای متولد شده است» به من اعتماد کرد. موفقیت آن همکاری هنری باعث شد امروز چنین جایگاهی داشته باشم.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.