رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واتساپ به‌زودی حذف هرگونه پیام توسط ادمین گروه‌ها را ممکن می‌کند

واتساپ در به‌روزرسانی اخیر نسخه بتا تلاش کرده تا مدیریت گروه‌ها را برای کاربران ساده‌تر کند و ظاهرا ادمین‌ها به‌زودی می‌توانند تمام پیام‌های گروه خود، از جمله پیام‌های ارسال شده توسط دیگران را نیز حذف کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ ویژگی جدید واتساپ که هنوز در حال توسعه است، توسط وب‌سایت WABetaInfo و در آخرین به‌روزرسانی نسخه بتای آن (۲.۲.۲۲.۱.۱) برای اندروید کشف شده است. زمانی که نسخه عمومی این ویژگی در دسترس قرار بگیرد، مدیران گروه‌ها می‌توانند تمام پیام‌ها را حذف کنند، اما همچنان یادداشت معروف پیام‌های حذف شده واتساپ دیده می‌شود که با این ویژگی تمام کاربران از تصمیم مدیر گروه مطلع خواهند شد.

برای مثال در تصویر بالا، مدیر گروه که به عنوان «WABetaInfo» معرفی شده، پیام یکی از کاربران تحت عنوان «Test WBI» را پاک کرده و پیغام مربوط به این اقدام به صورت عمومی نمایش داده شده است.

همانطور که اشاره کردیم، این ویژگی در آخرین نسخه بتا واتساپ مشاهده شده، بنابراین هنوز به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار نگرفته. ظاهر واتساپ همچنان در حال کار روی این ویژگی است و در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی آن را بطور عمومی عرضه خواهد کرد.

قابلیت جدید واتساپ در حالی مورد آزمایش قرار دارد که سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان از جمله رقیب اصلی آن، تلگرام ابزارهای مختلفی برای مدیریت گروه‌ها ارائه کرده‌اند. با این وجود نباید فراموش کرد که این پیام‌رسان همچنان با فاصله زیادی نسبت به تلگرام، محبو‌ب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود.

هرچند واتساپ در ارائه ویژگی‌های جدید از سایر همتایان خود عقب مانده، اما به مرور زمان با هر به‌روزرسانی قابلیت جدیدی معرفی می‌کند. از جمله ویژگی‌های تازه اضافه شده این پلتفرم می‌توان به امکان بازبینی پیام‌های صوتی قبل از ارسال، ارسال پیام پنهان شونده و ساخت استیکر اشاره کرد که البته تمام آن‌ها روی اپلیکیشن‌های رقیب قرار دارند و نوآوری خاصی محسوب نمی‌شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.