رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سردار کدام لیگ را دوست دارد؟

کارشناس فوتبال مطرح روسیه به پیش بینی آینده سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران پرداخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، سردار آزمون در میان لژیونرهای ایرانی این روزها بیشترین اخبار نقل و انتقالات را به خود اختصاص داده و آینده ستاره تیم ملی ایران مورد بحث و چالش است.

بیشتر بخوانید:

اخبار متعددی در ماه گذشته در زمینه جدایی احتمالی آزمون از زنیت در زمستان و رفتن به لیون فرانسه مطرح شد اما در جدیدترین اخبار شنیده می‌شود این بازیکن ایرانی تصمیم گرفته تا زمستان از تیم روسی جدا نشود و در تابستان پیش رو با فراغ بال بیشتر پیشنهاداتش را بررسی کند.

در این زمینه گنادی اولوروف مفسر مشهور فوتبال روسیه به پیش بینی درباره آینده ستاره ایرانی پرداخت و در مصاحبه با سایت «گازتا» روسیه، گفت: سردار آزمون به هیچ وجه زنیت را در زمستان ترک نمی‌کند. برنامه ستاره ایرانی در تابستان مخفی نیست.

وی افزود: آزمون قصد دارد تابستان به صورت بازیکن آزاد تیم جدیدش را انتخاب کند تا درآمد بیشتری داشته باشد. چون او هزینه ای برای انتقال ندارد و به همین خاطر می‌تواند دستمزد بالاتری را در تیم جدیدش کسب کند.

آزمون طبق آخرین اخبار از سوی باشگاه های لیون فرانسه، نیوکاسل، اورتون و آتالانتا مورد توجه است ولی به نظر می‌رسد ستاره ایرانی تمایل دارد راهی لیگ فرانسه شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.