استقلال و امنیت امروز کشور، دستاورد استقامت ملت است

امام جمعه موقت تهران گفت: استقلال و امنیت امروز کشور دستاورد اقتدار و استقامت ملت ما و حرکت در مسیر شهداست.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی فرد صبح امروز یکشنبه در مراسم تشییع دو شهید گمنام در وزارت کشور با بیان اینکه وزارت کشور مفتخر است که به استقبال مقدم پاک دو شهید می رود، اظهار کرد: وزارت کشور ازین پس این دو شهید را هادی و ناظر در کنار خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: شهدا راه را درست شناختند و در این راه استوار ایستادند و به بالاترین مقام رفیع شهادت رسیدند. شناخت راه درست مهم است اما آنچه رمز سعادت و عزت است، ایستادگی در راه است. شهدا راه مسیر عزت را هموار کردند و ما باید در این راه با استقامت و بصیرت گام برداریم.

وی ادامه داد: هرچه استقامت و اقتدار در مسیر حق بیشتر می شود، فشار استکبار و دشمن هم بیشتر می شود اما استقامت رمز حیات ما است و برای رسیدن به اقتدار، راهی جز استقامت در راه شهدا نیست. این راه را باید با امید پیمود. دستیابی به قدرت، دستاورد ایستادگی در راه حق و مقاومت در برابر دشمنان است.

ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: مگر ملتی بدون عزم و اراده و بدون رویارویی با تنگناها، به موفقیت رسیده است؟ استقلال و امنیت امروز کشور دستاورد اقتدار و استقامت ملت ماست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.