رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اتهام زنی ها و نمایش مضحک رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و پاسخ قاطع ایران

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هرگاه بحث فلسطین و اعتراض به تخریب منازل فلسطینیان و شهرک سازی های غیرقانونی در اراضی اشغالی می شود،با مظلوم نمایی و عوض کردن جای متهم و قربانی،وقیحانه اقدام به نمایش های مضحک و تکرار اتهام زنی ها علیه ایران می کند و هربار با واکنش قاطع مواجه می شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، گیلعاد اردان سفیر رژیم آپارتایدی که بیش از هفت دهه است انواع ظلم و جنایت ها را بر مردم مظلوم و بیگناه فلسطین وارد کرده و نوار غزه را به بزرگترین زندان رو باز جهان تبدیل کرده است، هنگامی که در جلسه روز چهارشنبه شورای امنیت با انتقادها درباره شهرک سازی های غیرقانونی این رژیم در اراضی اشغالی مواجه شد، نمایش مضحکی را به راه انداخت.

بیشتر بخوانید:

سفیر رژیم صهیونیستی با نشان دادن قطعه سنگی ادعا کرد فلسطینی ها هر روز با سنگ اقدام به حمله تروریستی به خودروها و اتوبوس های اسرائیلی می کنند و مردان و زنان و کودکان داخل آن را ترور می کنند! و مدعی شد سازمان ملل باید این حملات را محکوم کند.

وی در مورد ایران نیز اتهام زنی هایی را در خصوص حمایت ایران از انصارالله که فرودگاه ابوظبی را مورد حمله قرار داد، مطرح کرد.

سفیر رژیم صهیونیستی همچنین در حالیکه این رژیم عضو پیمان عدم اشاعه سلاح های هسته ای نیست و کلاهک های هسته ای را در زرادخانه های خود انباشته است، ایران را متهم به « ادامه توسعه غیرصلح آمیز برنامه هسته ای» کرد و به سازمان ملل در مورد آن هشدار داد.

اما مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در بخشی از سخنرانی خود در نشست شورای امنیت با موضوع فلسطین، قاطعانه به یاوه گویی های وی پاسخ داد و اظهار داشت:
«رژیم صهیونیستی بار دیگر با سوء استفاده از تریبون شورای امنیت ادعاهای بی اساس علیه کشورم را مطرح کرده که کاملا مردود است. این اتهامات بی‌اساس با هدف منحرف کردن توجهات جامعه جهانی از جنایات وحشیانه‌ای است که رژیم اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین انجام می‌دهد.

رژیم صهیونیستی که به جنایات و سیاست های نژاد پرستانه، جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت، حمله و تهدید به استفاده از زور علیه همسایگان خود و کشورهای منطقه مشهور است، رژیمی که سابقه بدی در توسعه، تولید و انباشت انواع مختلف سلاح های غیرانسانی از جمله سلاح های کشتار جمعی دارد، به کشورهای دیگر اتهام تهدید علیه صلح و امنیت می زند و دیگران را به رعایت حقوق بین الملل موعظه می کند.»

نمایش مضحک سفیر رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران روبرو شد و برخی از آنها با نمایش تصاویر دستگیری نوجوانان فلسطینی توسط سربازان تا دندان مسلح صهیونیست و یا با نشان دادن تصاویر سنگ ها و آوار بجا مانده از تخریب خانه های فلسطینی ها در اراضی اشغالی، آنها را به کنایه نمونه ای از «حملات تروریستی با سنگ » که گیلعاد اردان به آن اشاره کرده بود، خواندند.

ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز که در جلسه شورای امنیت حضور داشت، پس از این نشست و در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد ادعای حملات تروریستی فلسطینی ها با سنگ، با اشاره به وزن یک سنگ، قدرت دست برای پرتاب آن و مسافتی که سنگ پرتاب می شود، ادعای انهدام خودرو ها و اتوبوس ها و کشتار افراد داخل آن را موهوم دانست و به سخره گرفت و گفت رفتار و گفتار سفیر رژیم صهیونیستی به کمدی شبیه بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.