رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ادامه بارش‌های پراکنده در برخی نقاط تا فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش پراکنده در برخی نقاط کشور طی امروز و فردا، گفت: سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی است و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور پدیده غالب است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال استان‌های کردستان و زنجان، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دوشنبه در برخی نقاط سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد، ادامه داد: طی این دو روز (امروز و فردا) در برخی ساعات در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد نسبتا شدید انتظار می‌رود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی است و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور پدیده غالب است.

ضیاییان با بیان اینکه چهارشنبه با عبور موجی جدید در شمال غرب، منطقی از غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد، درباره وضعیت جوی روز پنجشنبه نیز تصریح کرد: پنجشنبه ارتفاعات رشته کوه البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده خواهند داشت.

وی همچنین این را هم گفت که در نیمه شمالی کشور از سه‌شنبه تا آخر هفته افزایش نسبی دما رخ خواهد داد و از امروز تا سه‌شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ فروردین ‌ماه) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و سه‌شنبه (۹ فروردین ماه) صاف و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۷ و ۸ فروردین ماه) بندرعباس با دمای ۳۲ و ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با دمای ۵ – درجه سانتیگراد، سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.