رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سکه وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد

قیمت سکه امروز (یکشنبه، ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱) با افزایش ۲۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۳ میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا،‌ در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید:

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۳۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۱۷ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان شد.

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۹۴۷ دلار سنت معامله شد.

 رشد بهای انس جهانی طلا پس از جنگ روسیه و اوکراین رکورد جدید قیمتی را برای این فلز زرد ثبت کرد و این امر بر قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخل نیز تاثیر گذاشته و موجب افزایش قیمت فلز زرد در داخل کشور شده است. سکه طرح جدید در ماه‌های پایانی سال گذشته در کانال ۱۱ و ۱۲ میلیون تومان نوسان داشته و این رویه در سال جدید نیز ادامه داشت و امروز وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.