رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی

مهلت نام نویسی برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ امشب پایان می یابد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، متقاضیان تا ساعت ۲۴ امشب، سه شنبه ۲۳ فروردین ماه جاری می توانند برای ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ اقدام کنند.

افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کردند، اما طی نوبت اول موفق به ثبت نام نشده بودند در زمان تمدید، مطابق بند ۳-۲ صفحه ۲۸ دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد کردن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.

در طول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (به‌جز کد ملی) امکانپذیر است و پرداخت هزینه آزمون هیچ ربطی به انتخاب نوبت امتحانی (یا همان گروه امتحانی) مندرج در جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام ندارد. پس از پرداخت هزینه، در طول مدت زمان ثبت نام، ویرایش و تصحیح نوبت امتحانی و یا رشته امتحانی امکانپذیر است.

پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم توسط داوطلب نگهداری شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.