رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بایگانی ریلی پومر صنعت

شرکت پومر صنعت بایگان با گرد آوری تجهیزات پیشرفته و متخصصین صنعت تولید تجهیزات بایگانی ریلی و ملزومات اداری مفتخر به تولید انواع قفسه بایگانی و بایگانی ریلی است.

به گزارش اینتیتر، شرکت پومر صنعت بایگان با گرد آوری تجهیزات پیشرفته و متخصصین صنعت تولید تجهیزات بایگانی ریلی و ملزومات اداری مفتخر به تولید انواع قفسه بایگانی و بایگانی ریلی از قبیل : قفسه بایگانی ریلی مکانیکی ، قفسه بایگانی ریلی برقی ، قفسه بایگانی ریلی الکترونیکی ، قفسه بایگانی ریلی اتوماتیک ، قفسه بایگانی ریلی فوق سبک ، قفسه ریلی کتابخانه اسناد و تولید انواع سیستم های قفسه بایگانی و کمد بایگانی اسناد ثابت ، انواع سیستم های قفسه انبار (قفسه ثابت و قفسه ریلی متحرک) فایل نقشه ریلی و ملزومات اداری از قبیل پوشه ، زونکن و…

قفسه بایگانی ریلی

قفسه ریلی یا کمد بایگانی ریلی یک سیستم نظم دهی برای حجم بالای اسناد است، در دهه چهل هجری شمسی برای اولین بار قفسه بایگانی ریلی (کمد بایگانی ریلی) وارد ایران گردید و تولید کنندگان به صورت مهندسی معکوس اقدام به تولید آن نمودند. تا پیش از ورود اولین قفسه بایگانی ریلی به کشور و حتی سال ها پس از آن ارگان ها و نهاد های گوناگون از قفسه ثابت برای بایگانی اسناد خود استفاده می‌نمودند، لذا پس از گذشت سال ها از تولید اولین قفسه بایگانی ریلی و نفوذ فرهنگ استفاده ی بهینه از حداکثر فضا در سازمان ها و نهادها، رفته رفته قفسه بایگانی ریلی (کمد بایگانی ریلی) بهترین انتخاب جهت نگهداری اسناد و کالا گشت. سیستم های ذخیره سازی و بایگانی ریلی یک راه حل برای ذخیره حجم زیادی از موارد بایگانی در فضای محدود است، این قفسه ریلی تنها در دفترهای اسناد و یا در دانشگاه ها و کتابخانه ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، بلکه در بسیاری از انبارهای قطعات و خرده فروشی های لوازم یدکی و غیره نیز کاربرد زیادی در بهینه سازی فضا دارد.

انواع سیستم های قفسه های ریلی

به طور کلی قفسه های ریلی با توجه به کاربردشان سه نوع هستند:

۱. قفسه ریلی الکترونیکی

۲. قفسه ریلی دستی

۳. سیستم قفسه بندی دو طبقه

سیستم بایگانی از مهمترین بخش های بایگانی هر سازمانی است که به فضای موجود و حجم بایگانی ، دسترسی به اسناد و… همیشه مورد توجه بوده است. سیستم های بایگانی در ابتدا به صورت قفسه بایگانی ثابت بودند که با پیشرفت این صنعت به قفسه بایگانی ریلی مبدل گردیدند. در قفسه بایگانی ریلی فضای خالی راهروهای قفسه بایگانی ثابت حذف گردیده و به فضای بایگانی افزوده می شود. کابین های قفسه بایگانی به واسطه قرار گرفتن ریل در ذیل آن ها به یکدیگر چسبیده و با کمک نیروی محرکه انواع قفسه بایگانی از قبیل : قفسه بایگانی ریلی مکانیکی ، قفسه بایگانی ریلی الکترونیکی ، قفسه ریلی اتوماتیک (هوشمند) بر روی ریل ها جا به جا میگردند و در واقه راهروها تبدیل به یک راهرو متغیر در بین کابین ها می شود.

شرکت پومر صنعت بایگان به عنوان برترین تولیدکننده و پرفروش ترین شرکت در زمینه سیستم های مدیریت اسناد شامل قفسه ریلی مکانیکی ، قفسه ریلی اتوماتیک ، قفسه ریلی برقی یا الکترونیکی ، قفسه ریلی کشویی ، قفسه ریلی کتابخانه ای ، کمد بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت و همچنین سیستم های مدیریت انیار شامل قفسه ریلی انبار همواره در تلاش بوده تا با بهترین کیفیت موجود حال حاضر در سطح کشور و سریع ترین زمان ممکن برای تولید قفسه بایگانی ریلی ، کمد بایگانی ثابت و … و تحویل و نصب آن به مشتریان عزیز خود، میزان رضایتمندی آنان را روز به روز بیشتر کرده و با تماس ها و مراجعات حضوری دوره ای از سیستم های قفسه بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت (اعم از قفسه بایگانی اسناد و انبار) این مهم را به منصه ظهور برساند. .

مشتریان عزیز می توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت پومر صنعت بایگان جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در زمینه سیستم های قفسه ریلی اسناد و قفسه ریلی کالا و انبار و سیستم های خانواده قفسه ثابت به صورت کاملا رایگان برخوردار گردند.
خدمات رایگان جهت بازدید و اجرای پروژه های قفسه بایگانی در پومر صنعت بایگان به شرح ذیل می‌باشد :

۱. بازدید کارشناسان از فضا و ارائه طرح کارشناسی جهت قفسه بایگانی و قفسه ریلی بایگانی

۲. ارائه نقشه طرح به صورت دوبعدی و سه بعدی از سیستم قفسه بایگانی

۳. یک سال گارانتی و ارائه خدمات متنوع شش ماه گارانتی ویژه پومر صنعت بایگان برای محصولات قفسه بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت

۴. آموزش کارکرد با سیستم اجرا شده (اعم از قفسه ریلی و کمد بایگانی ثابت

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.