رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نان سنتی گران نشده است

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی خبرها مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی را تکذیب کرد و گفت: قیمتگذاری نان فانتزی رقابتی است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، مسعود امراللهی با بیان اینکه قیمت نان سنتی هیچگونه افزایشی نداشته است، گفت: «شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی اعم از نان بربری، سنگک، لواش و خراسانی وجود دارد، تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

او با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان سنتی تخلف است، افزود: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ تعزیرات تخلفات صورت‌گرفته را گزارش دهند که سریعاً بررسی و با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت نان‌های فانتزی نیز گفت: از اول اردیبهشت به دلیل اینکه آرد نان‌های فانتزی آزاد شد، قیمت آن هم رقابتی شد و شامل قیمتگذاری نیست.

امراللهی تصریح کرد: سه نوع آرد داریم. یک آرد با سبوس ۲۷درصد که قیمت آن ۱۶۹۰۰ تومان است. آرد با سبوس ۱۸درصد که قیمت آن ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است و اکثر نانوایی‌ها هم از این آرد استفاده می‌کنند. البته با آرد سبوس ۲۲درصد هم داریم که قیمت آن ۱۶ هزار تومان است. قیمت این آردها توسط سازمان حمایت تصویب شده و در سایت این سازمان وجود دارد.

او در پایان گفت: قیمتگذاری نان‌های فانتزی و حجیم رقابتی است، زیرا آرد آنها آزاد است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.