رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

راهبه‌ها میزبان پناهندگان اوکراینی + تصاویر

صومعه هوشیو که در منطقه ایوانو-فرانکیفسک اوکراین واقع شده است، محل جماعت خواهران خانواده مقدس است، اما حالا پناهگاه خانواده‌های جنگ زده شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فرارو، با حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، زندگی ۲۱ راهبه که در صومعه‌ای که به کوه‌های کارپات پشت کرده است نیز دستخوش تحولاتی گردیده است. راهبه‌ها که در روز اول جنگ با مردم منطقه دیدار کردند و تصمیم گرفتند در‌های صومعه را برای حمایت از قربانیان جنگ که مجبور به ترک خانه‌های خود بودند، باز کنند.

در عرض دو هفته، تقریباً تمام اتاق‌های آن پر شد از افرادی که از شهر‌هایی مانند ماریوپول، زاپوریژژیا، خرسون و کی‌یف آمدند و در حال حاضر ۳۵ آواره در این صومعه میزبانی می‌شوند.

افرادی که در اثر آسیب‌های وارده درون گرا هستند، با فداکاری‌ها و دست‌های دلسوز راهبه‌ها دوباره به زندگی باز می‌گردند.

در صومعه، کسانی که مایلند می‌توانند در مراسم شرکت کنند، کار‌های معمول بین پناهندگان تقسیم می‌شود تا آن‌ها بتوانند احساس تعلق پیدا کنند و بخشی از جامعه شوند.

راهبه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا با بازی با کودکانی که بدترین دوران جنگ را پشت سر گذاشته اند، بر آسیب‌هایی که تجربه کرده اند، غلبه کنند. اکنون صدای خنده کودکان در صومعه به گوش می‌رسد، جایی که صدای گریه در روز‌های اول بلند شد.

 

راهبه‌

راهبه‌

راهبه‌

راهبه‌

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.