لزوم مشارکت جوانان در تولید محتوای جامع برای معرفی مراغه در فضای مجازی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر لزوم مشارکت جوانان در تولید محتوای جامع معرفی مراغه در فضای مجازی تاکید کرد.

به‌ گزارش اینتیتر به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی امروز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه در مراسم گرامیداشت روز مراغه، تاکید کرد: «خواجه نصیر طوسی و مراغه هر دو پدیده‌ای موثر در تاریخ کشور و دنیا بوده‌اند. مراغه با چند هزار سال تمدن و هویت فرهنگی و فکری خود، به خواجه نصیر کمک کرد تا شگفتی‌های بسیاری را در تاریخ رقم بزند.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: «با توجه به اینکه ظرفیت‌های بی‌نظیری در این کهن شهر وجود دارد، لذا معرفی جامع آن امری ضروری است که جوانان در این معرفی نقشی مهم و موثر دارند. باید به این نکته توجه داشت که مولد بودن در صنعت گردشگری بخشی انکارناپذیر و جدانشدنی است.»

او در ادامه بهره‌مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در معرفی جامع مراغه را ضروری دانست و گفت: «جوانان و نخبگان بازوی توانمند توسعه کشور هستند و با تولید محتوای درست و مفید، می‌توانند نقش مهمی در توسعه گردشگری ایفا کنند. به همین منظور با فراهم‌سازی محتوا و بسته‌های اطلاعاتی مستند و جامع از مراغه، باید فضای مجازی از اطلاعات مراغه سرشار شود.»

مهندس ضرغامی اظهار کرد: «مراغه دارای معماری بی‌نظیر و موقعیت ویژه جغرافیایی است، تلاش ما برای به حداقل رسیدن آمال سودجویان خواهد بود تا هویت، الگو و ظرفیت‌های غنی آن حفظ و حراست شود. باید به یاد داشت که می‌بایست آسیب‌ها را شناسایی کرد و درصدد تقویت زیرساخت‌ها باشیم.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.