قابلیت پیش‌نمایش لینک‌های اینترنتی در استاتوس واتس اپ در راه است

به دنبال تغییرات کوچکی که در هنگام تولید محتوا در بخش استاتوس‌های واتس‌اپ در نسخه بتای اندروید به وجود آمد، این پیام‌رسان حالا مشغول کار روی بهینه‌سازی‌های دیگری است که یکی از آن‌ها اجازه می‌دهد پیش‌نمایش لینک‌های اینترنتی در داخل اپلیکیشن نشان داده شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، قابلیت جدیدی که به‌زودی به بخش استاتوس‌های واتس‌اپ اضافه می‌شود، مربوط به اشتراک‌گذاری لینک‌های اینترنتی است. این شرکت می‌خواهد به کاربران اجازه دهد در هنگام انتشار لینک‌ها بتوانند پیش‌نمایش آن‌ها را هم با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، تفاوت لینک‌های فعلی و نسخه جدید به‌خوبی پیداست. واتس‌اپ در حال توسعه قابلیتی است که اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری را درباره لینک‌ها به نمایش بگذارید. نسخه واتس‌اپ iOS فعلا پیش‌نمایش ندارد. در نسخه اندروید اما یک پیش‌نمایش ساده تعبیه شده است. با این حال، خبری از پیش‌نمایش پیشرفته نیست.

ویژگی مذکور هنوز به نسخه بتای این پیام‌رسان نیامده و فعلا در دست توسعه قرار دارد. با این حال، انتظار داریم که آن را روی همه نسخه‌های واتس‌اپ نظیر اندروید، iOS و دسکتاپ ببینیم. منتها اطلاعات درباره تاریخ انتشار نسخه بتا یا نسخه نهایی در دسترس نیست.

در حال حاضر، واتس‌اپ فقط اجازه می‌دهد خود لینک‌ها را در استاتوس‌ها به اشتراک بگذارید. ولی زمانی که این ویژگی منتشر شود، پیش‌نمایش لینک هم به‌صورت مستقیم در خود اپلیکیشن نشان داده می‌شود. افراد و کسب و کارها با این قابلیت می‌توانند افراد بیشتری را به کلیک روی لینک‌های خود ترغیب کنند. از آن سو، مخاطب هم می‌تواند نسبت به محتوای لینک‌ها آگاه‌تر شود و راحت‌تر درباره کلیک روی آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

این پیام‌رسان اخیرا آپدیت بزرگی را برای ۲ میلیارد کاربر جهانی خود منتشر کرد که شامل قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌ها بزرگ‌تر، دسترسی به گروه‌های بزرگ‌تر و ابراز واکنش به پیام‌ها با ایموجی بود. به‌علاوه، در این به‌روزرسانی قابلیت ارسال فایل‌های حداکثر ۲ گیگابایتی فراهم شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.