اجرای سقف پلی کربنات با قیمت مناسب توسط نورگیر ساز

پلی کربنات یکی از جذاب ترین مواد سازنده ساختمان می باشد که دارای طرفداران بسیاری است.

به گزارش اینتیتر، این ماده که شباهت زیادی به شیشه دارد بیشتر برای ساختن سقف کاذب از آن استفاده می شود. پلی کربنات را مقاوم ترین ماده شفاف می دانند که به خاطر ظاهر زیبایی که دارد می تواند جلوه های جذاب و بسیار زیبایی را به منازل ببخشد. البته ناگفته نماند که اجرای سقف پلی کربنات نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و به همین خاطر معمولا با هزینه بالای نصب می شود. اما نورگیر ساز یکی از مهم ترین شرکت های سازندگی ایران می باشد که با کمترین هزینه زیباترین و بهترین سقف را برای شما در سریعترین زمان ممکن می سازد.

پلی کربنات

اجرای سقف پلی کربنات با قیمت مناسب توسط نورگیر ساز

از ورق های پلی کربنات برای ساخت دیوار ،سقف کوپل،سقف استخر،سقف حیاط خلوت ،نورگیر سقفی و گلخانه استفاده می شود.

نحوه نصب آن ها به صورت زیر می باشد

• معمولا اولین ورق پلی کربنات را در پایین سمت جهت وزش باد قرار می گیرد. تا هم پوشانی ورق ها صورت بگیرد. این کار باعث می شود که مقاومت سقف در برابر همه عوامل طبیعی بیشتر شود.

• برای انبساط ورق ها حتما از مته های مخصوص استفاده کنید تا بتوانید ورق ها را به راحتی به هم وصل کنید.

• ورق بعدی را در بالای ورق اولی قرار میدهند و یک قسمت از ورق بالا را بر روی ورق پایینی قرار میگیرد و سوراخ کنید تا بتوانید به راحتی به هم وصل کنید و هم پوشانی صورت گیرد.

• فاصله دقیق را اندازه گیری می کند و روی ورق ها پیاده سازی می کند سپس ورق ها را با ابزار های برش دستی می دهد این کار باعث می شود که کار به دقیقه صورت گیرد.

• سپس دوباره به ترتیب ورق ها بر روی هم قرار. میدهد و به همین منوال سقف خانه یا پشت بام شما به زیباترین نحو و با بهترین کیفیت توسط نورگیر ساز ساخته می شود.

پلی کربنات

مهم ترین خصوصیات ورق های پلی کربنات

ورق های پلی کربنات دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام دارای خواص خاصی هستند. اما باید توجه. داشت که پلی کربناتی را باید انتخاب کرد که بهترین نوع باشد. معمولا شرکت نورگیر ساز از بهترین نوع ورق های پلی کربنات برای ساخت سقف های کاذب و سقف پاسیو شما استفاده می کند. ورق های پلی کربناتی که نورگیر ساز از آن ها برای ساخت سقف ها استفاده می کند دارای ویژگی های زیر می باشند.

خواص شیمیایی

نورگیر ساز از ورق های پلی کربناتی استفاده می کند که در برابر درجه حرارت اتاق و تمامی عوامل شیمیایی مانند روغن ها، الکل و نمک ها مقاوم می باشد. همچنین مقاومت این ورق ها در برابر چسب ها و انواع مواد شوینده و پاک کننده ثابت شده است.

مقاومت 

شاید بسیاری از شما هنگامی که این ورق های پلی کربنات را مشاهده میکنید احساس کنید که این ورق ها بسیار آسیب پذیر می باشند و توان مقاومت در برابر هیچ چیزی را ندارند. شرکت نورگیر ساز از ورق های پلی کربناتی استفاده می کند که بسیار مقاوم هستند در برابر تمامی عوامل حتی خیلی مقاوم تر از شیشه.

مزایای اجرای سقف پلی کربنات با قیمت مناسب توسط نورگیر ساز

• حفاظت قابل اعتماد از ساختمان ها در برابر نور مستقیم خورشید. نوری که از سقف می گذرد به طور یکنواخت پخش می شود. پارچه پلی کربنات اجازه ورود اشعه ماوراء بنفش را نمی دهد.

• وزن کم. پلی کربنات مربعی سبک وزن است که امکان نصب روی سطح را بدون سیستم نصب اضافی فراهم می کند. سقف ارزان است، که به نوبه خود فرصت هایی را برای طراحی خلاقانه در ایجاد ساختارهایی با تغییرات مختلف باز می کند.

• هدایت حرارتی خوب. هنگام نصب سقف، نیازی به استفاده از عایق نیست.

• عایق بالا با آب، بخار و صدا.

• تهویه را فراهم کنید. در صورت آتش سوزی، مواد مشتعل نمی شوند و اشتعال سریع را تضمین می کنند.

• مقاوم در برابر رطوبت. سطح پوشش صاف است و بارش را به تاخیر می اندازد.

• دوام به صرفه جویی در هزینه کمک می کند.

• ساختار انعطاف پذیر و پلی کربنات خود را به خوبی به ترکیب می دهد، می توان آن را در هر جهت خم کرد.

• نصب، حمل و نقل و جابجایی آسان. به سرعت ورق ها را به هم بچسبانید، برش دهید و سوراخ کنید.

توصیه های مفید نورگیر ساز در مورد ورق های پلی کربنات

• بهتر است ورق های پلی کربنات را با کمک تجهیزات مخصوص برش دهید، اما اگر هیچ کدام وجود نداشت، می توان از یک اره برقی معمولی، اره برقی استفاده کرد. در این مورد، ابزار باید برای برش مواد پلاستیکی پیکربندی شده و دارای دندانه های کوچک با کیفیت بالا باشد.

• فیلم محافظ فقط در پایان کار نصب از روی تخته ها برداشته می شود، در غیر این صورت ممکن است سطح مواد آسیب ببیند. ورق ها در حین نصب نباید دارای سوراخ و بریدگی ناهموار باشند. در حین برش پلی کربنات، گرد و غبار و براده های نازکی ایجاد می شود که باید با هوای فشرده دمیده شوند.

• اگر از اره برقی برای تخته های برش استفاده می کنید، باید آن را روی یک تغذیه با سرعت کم تنظیم کنید. برای ورق هایی با ضخامت کمتر از ۳ میلیمتر، استفاده از اره برقی یا اره نواری توصیه می شود.

• برای سوراخ هایی با اندازه مشخص، پلی کربنات به طور محکم به یک پایه صاف ثابت می شود و پشتیبانی اضافی را فراهم می کند که به جلوگیری از لرزش کمک می کند. اتصالات بست از لبه‌های پانل‌ها سوراخ می‌شوند و فاصله کمی باقی می‌گذارند، زیرا هنگام نصب پیچ می‌توان مواد را تحت عمل حرارتی فشرده و منبسط کرد.

• برای نصب پلی کربنات اغلب از جوشکاری استفاده می شود که در نهایت صفحات ثابت هستند. جزئیات طراحی را می توان به روش های مختلفی جوش داد، همه اینها به شکل و اندازه آنها بستگی دارد. برای محکم کردن ورق ها، توصیه می شود یک روکش گرم را انتخاب کنید که در دمای ۳۰۰ درجه سانتیگراد انجام می شود. جوشکاری با هوای گرم نیز گزینه خوبی است، قبل از انجام این کار، پلی کربنات باید به خوبی خشک شود.

پلی کربنات

مجموعه نورگیرساز با دوده تجربه بهترین طراح ومجری انواع نورگیر سقفی در ایران شناخته می شود جنانچه قصد اجرای انواع نورگیر داشتید با شماره : ۰۹۱۲۱۲۶۱۷۹۲ درارتباط باشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.