رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کدام متقاضیان یارانه جدید باید ثبت نام کنند؟ + لینک ثبت نام

متقاضی یارانه جدید هستید و هنوز آنرا دریافت نکرده‌اید؟ برای پیگیری درخواست اعتراض خود می‌توانید تا روز شنبه آینده برای ثبت نام در سامانه اینترنتی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اقدام کنید.

به گزارش اینتیتر به نقل از تجارت نیوز، کدام متقاضیان یارانه جدید باید ثبت نام کنند؟ اگر متقاضی دریافت یارانه جدید هستید، بهتر است هرچه زودتر در روزهای تعیین شده برای ثبت درخواست خود در سازمان هدفمندی یارانه‌ها اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

از امروز، چهار شنبه، بیست و هشتم اردیبهشت ماه، دومین روز از مهلت پنج روزه، نام نویسی جاماندگان یارانه جدید در سازمان هدفمندی یارانه‌ها آغاز می‌شود.

روز گذشته، سه‌شنبه، بیست و هفتم اردیبهشت ماه سازمان هدفمندی یارانه‌ها از سامانه ویژه خود برای نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه جدید رونمایی کرد.

بر این اساس نام نویسی از متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها زوج است، دیروز و امروز نوبت نام نویسی داشتند.

دهک بندی یارانه

این سازمان روزهای پنجشنبه، و جمعه پیش رو را به نام نویسی از مقتضانی اختصاص داده که آخرین رقم سمت چپ کد ملی آنها فرد است.

برای روز شنبه، سی و یک اردیبهشت ماه نیز همه کسانی که به هر دلیل در روزهای مقرر، موفق به ثبت نام نشدند، مهلت نام نویسی خواهند داشت.

براساس اعلام این سازمان حتی با پایان ماه اردیبهشت، مهلت نام نویسی برای دریافت یارانه جدید خاتمه نخواهد یافت و نحوه نام نویسی به اطلاع جاماندگان خواهد رسید.

نحوه ثبت نام در سازمان هدفمندی

سازمان هدفمندی به اعتراض جاماندگانی رسیدگی خواهد کرد که از ابتدای پرداخت یارانه‌های نقدی، هیچ مبلغی دریافت نکرده اند.

این گروه از متقاضیان ابتدا باید برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴ را شماره گیری نمایند و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت‌نام، نیازی به مراجعه حضوری به هیچ سازمانی را ندارند.

در عین حال متقاضیانی که نسبت به پایین بودن یارانه دریافتی معترضند باید برای ثبت درخواست خود به سامانه hemayat.mcls.gov.ir در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.