رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کلاب هاوس دست به اخراج زد

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که در روزهای اوج پاندمی کووید پرطرفدار شده بود، طی روزهای اخیر شمار متعددی از کارمندانش را اخراج کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: این اخراج‌ها در راستای تغییرات گسترده و بازبینی استراتژی این شبکه اجتماعی صوتی صورت می‌گیرد. بعضی از کارمندان ترجیح دادند خودشان کلاب هاوس را ترک کنند زیرا این شرکت بعضی از بخش‌های برنامه‌ریزی شده که پیش از این روی آنها متمرکز بود مانند ورزش، خبر و بین الملل را حذف کرد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی کلاب هاوس در بیانیه‌ای اعلام کرد: شماری از مشاغل در راستای یکپارچه کردن تیم ما، حذف شدند و عده معدودی تصمیم گرفتند به دنبال فرصتهای جدید بروند. ما به استخدام افراد جدید در بخشهای مهندسی، محصول و طراحی ادامه می‌دهیم. کلاب هاوس بدون این افراد بااستعداد، هرگز به جایی که اکنون قرار دارد، نمی‌رسید. ما بی‌نهایت قدردان کارهایی هستیم که آنها انجام داده‌اند و می‌دانیم آنها کارهای فوق العاده‌ای در آینده انجام می‌دهند.

اپلیکیشن کلاب هاوس پس از راه اندازی شدن در سال ۲۰۲۰ که افراد تحت قرنطینه در سراسر جهان به این سرویس هجوم آوردند تا با دیگران صحبت و چت کنند، به ارزش بیش از چهار میلیارد دلار صعود کرد. این شرکت همچنان قابلیتهای جدیدی مانند حالت تاریک را عرضه می‌کند و انجام بازی در اپلیکیشن را آزمایش کرده است.

پل دیویسون، مدیرعامل کلاب هاوس آخرین بار در نوامبر سال ۲۰۲۱ آمار استفاده از این اپلیکیشن را منتشر کرد. وی به شبکه سی ان بی سی گفت: شمار اتاقهایی که هر روز ایجاد می‌شوند، از ۳۰۰ هزار اتاق در تابستان گذشته، به حدود ۷۰۰ هزار اتاق در پاییز افزایش پیدا کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کلاب هاوس باعث شد سایر شرکتهای فناوری با عرضه محصولات مشابه، در این حوزه وارد رقابت شوند و در نتیجه، بعضی از تولیدکنندگان معروف محتوا، این پلتفرم را ترک کرده و به سرویس‌های رقیب رفتند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.